فرماندار شهرستان کامیاران از تصویب 155 طرح توسعه کشاورزی با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد ریال خبرداد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج ، روحانی در سیزدهمین جلسه ستاد توسعه کشاورزی شهرستان کامیاران گفت: این طرح ها شامل 35 طرح آب و خاک، 111 طرح دام و طیور، هشت طرح باغبانی و یک طرح صنایع تبدیلی است که در مجموع 27 میلیارد و 857 میلیون و 800 هزار ریال اعتبار برای اجرای آنها مورد نیاز بوده و برای پرداخت تسهیلات به بانک کشاورزی شعبه کامیاران و موچش معرفی می شوند.
وی افزود: انتظار می رود با استقبال از بعضی از طرح های تولیدی متناسب با بافت مناطق و استفاده از روش های سنتی گامی مهم در کاهش آسیب های ناشی از فناوری های شیمیایی برداشته شود.
فرماندار کامیاران اضافه کرد: یکی از این طرح ها، طرح تولید کود بیولوژیک است که در بهمن ماه به بهره برداری می رسد.
روحانی همچنین از تصویب 49 طرح اقتصاد مقاومتی با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال خبرداد و گفت: این متقاضیان تسهیلات در این بخش با همکاری جهاد کشاورزی به بانک سپه برای پرداخت معرفی می شوند.
وی افزود: این طرح ها شامل هشت طرح آب و خاک، 39 طرح دام و طیور و یک طرح باغبانی است که در مجموع برای اجرای آنها شش میلیارد و 492 میلیون و 600 هزار ریال اعتبار مورد نیاز است.
روحانی اضافه کرد: در طول 13 جلسه ستاد 951 طرح با اعتبار 569 میلیارد و 554 میلیون و 100 هزار ریال به تصویب رسیده است که از این تعداد 594 مورد با اعتبار 404 میلیارد و 234 میلیون ریال برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.
تیمور رضایی در خصوص میزان تسهیلات پرداختی گفت: تا کنون از مجموع 594 طرح معرفی شده به بانک کشاورزی 222 طرح موفق به دریافت تسهیلات شده اند که رقم ریالی آن 42 میلیارد و 689 میلیون و 800 هزار ریال است و توسط دو شعبه موچش و مرکزی پرداخت شده است./ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.