مرور زندگي عضو سابق شورای مرکزی تحکیم وحدت که بعد از انحراف فکری به آمریکا پناهنده شد و در سايت وابسته به سازمان سیا به ترویج انحرافات اخلاقی همچون همجنس بازی می‌پردازد بسياري از حقايق را روشن مي‌کند.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران: اکبر عطری عضو شورای مرکزی تحکیم وحدت که در ابتدا فردی تندرو با نقابي به نام اصلاحات بود به همراه بسیاری از اعضاء این دفتر همانند علی افشاری و ... در دام حلقه کیان گرفتار آمدند.
حلقه کیان واسطه فکری گروهک نهضت آزادی وابسته به آمریکا و گروه‌های تندرو با تفکرات به ظاهر ضد امپریالیستی و متمایل به چپ همچون مجاهدین انقلاب و تحکیم وحدت بود.
 کیان محفلي براي اتصال گروه‌هایی بود که به ظاهر مخالف و متضاد هم بودند سرکرده فکری کیان حاج فرج دباغ معروف به سروش بود سروش که خود نیز پروسه استحاله فکری و عقیدتی را طی کرد و در آخر به انکار مقدسات اسلامی روی آورد این روند استحاله و انحراف فکری را به اعضاء مجاهدین انقلاب و اعضاء جوان و بی‌تجربه تحکیم وحدت منتقل کرد.

عطری و افشاری بعد از استحاله فکری و عقیدتی پادوهای ترویج تفکر دین‌ستیز و وابسته به آمریکا شدند و عملاً تبدیل به تریبون کهن‌سالان نهضت آزادی و منحرفین فکری همچون سروش در دانشگاه‌ها شدند.این دو عضو شورای مرکزی تحکیم وحدت بعد از چند سال سوء استفاده از آزادی بیان در داخل کشور به همراه تعدادی همفکران خود به آمریکا پناهنده شدند.این دو خائن در سال ۸۴ با سخنرانی در کنگره آمریکا با عنوان «افق‌های دموکراسی و حقوق بشر در ایران» خواهان حمایت شیطان بزرگ از همفکران برانداز خود در داخل کشور شده و راه‌های ضربه به نظام را تشریح نمودند.

 افشاری و عطري در سخنراني خود هم نوا با صهیونیست‌ها و منافقین فعالیت‌های صلح آمیز هسته کشورمان را تهدید کننده خوانده و بعد از مدت‌ها پنهان‌کاری آشکارا به استخدام سازمان جاسوسی آمریکا در آمدند و در یکی از سازمان‌های اقماری وابسته به خانه آزادی مشغول به کار شدند.
خانه آزادی یا (freedome house) از موسسه‌ها اقماری وابسته به سازمان سیا می‌باشد در جنگ سرد و رقابت بین دو قطب شرق و غرب برای تأثیر گذاری بر افکار عمومی کشورهای مخالف آمریکا تاسیس شد خانه آزادی با ده‌ها نشریه و رادیو و شبکه ماهواره ای تا قبل از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی بر روی بلوک شرق تمرکز داشت و بعد از آن توجه اصلی آنان به جمهوری اسلامی که بزرگترين مانع در برابر زياده خواهي آنان در جهان بود جلب شد خانه آزادی با ده‌ها شبکه تلویزیونی همچون الحره و رادیو فردا و رادیو آزادی و رادیو اروپای آزاد تمام تمرکزش بر تضعیف جمهوری اسلامی است.

سایت (ت) زير مجموعه خانه آزادي با ظاهري آموزشي به ترویج تفکرات منحرف ضد دین و تربيت مزدور براي آمريکا می‌پردازد هیئت علمی این سایت اکثراً از اصلاح طلبان خائن و فراری می‌باشند. مدیریت این سایت خانم مریم معمار صادقی همسر اکبر عطری است اکبر عطری در کنار سایر مزدوری‌ها برای شیطان بزرگ در این سایت وابسته به سازمان جاسوسی آمریکا نیز بسیار فعال است.نمونه ای از دین ستیزی و ترویج انحرافات فکری این سایت خانواده عطری عادی سازی همجنس بازی و قابل قبول ساختن این گناه کبیره در میان جوانان است.

اين سايت در هفته گذشته با انتشار گزارشي از پروژه اي به نام "اوضاع بهتر ميشه" به تلاش همجنس‌بازان بزرگ سال غربي در آلوده کردن نوجوانان و کودکان اين کشورها به اين انحراف جنسي با راه اندازي کمپيني به تشويق اين رذيله اخلاقي با شرح حقوق همجنس‌بازان در جوامع سعي در مقابله با نفرت عمومي شهروندان غربي با اين فساد اجتماعي دارد. 




برچسب ها: تحکیم ، وحدت ، مجاهدین ، انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.