شهردار قوچان از آماده باش کامل مجموعه تحت مدیریت خود قبل از بارش نخستین برف زمستانی در این شهر خبرداد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، محمرضا دادرس با اعلام این مطلب گفت:قرارگرفتن شهر قوچان در منطقه به نسبت سردسیر استان عاملی شده است تا ما هرساله پیش از آغاز فصل زمستان با برنامه ریزی لازم به استقبال این فصل زیبای سال برویم. برهمین اساس سال جاری نیز از اواسط فصل پاییز ستاد عملیات زمستانی شهرداری قوچان تشکیل و مقدمات خدمات رسانی مطلوب در این فصل به همشهریان عزیز فراهم شد.

 

وی افزود:این آماده باش پیش از موعد سبب شد تا به هنگام بارش نخستین برف زمستانی در 29 آذر ماه گذشته غافلگیر نشده و بتوانیم با حداکثر توان موجود در راه عادی سازی شرایط عمومی شهر گام برداریم.

شهردار قوچان ادامه داد: برهمین اساس طی دوهفته و با بیش از 3000 ساعت مقدار 250 کامیون برف از سطح شهر جمع آوری و به خارج از محدوده شهری انتقال پیدا کرد.

 

دادرس افزود: برای انجام این مهم ضمن به کارگیری 95 نفر کارگر و 30راننده از 21 دستگاه وسیله نقلیه مختلف شامل لودر،گریدر،تراکتور،کامیون برف روبی و کامیون استفاده شد.

 

وی ادامه داد: همچنین در مدت انجام این  عملیات و به منظور تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و عابران پیاده  600 تن ماسه و  نمک در سطح معابر اصلی و فرعی درون شهری قوچان پاشیده شد./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها: آماده ، باش ، شهرداری ، قوچان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.