قائم مقام جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم تصمیم‌گیرنده اصلی هستند اجازه نخواهند داد عناصر تندروي جريان اصلاحات در عرصه انتخابات آتی حضور داشته باشند.

حبیب‌الله بور‌بور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران همه جریانات سیاسی می‌توانند در صحنه انتخابات حضور داشته باشند اما به طور حتم نظام هیچگاه بستری را برای حضور جریانات معاند و وابسته به بیگانه فراهم نخواهد کرد.
 
وی افزود: در جریان فتنه سال 88 که بخشی از اصلاح‌طلبان نیز در آن مشارکت داشتند اتفاقات ناگواری رخ داد لذا به طور حتم طیف‌های اصلاح‌طلبی که در حوادث پس از انتخابات حضور داشتند نمی‌توانند در انتخابات حضور فعالي داشته باشند.
 
بور‌بور تصریح کرد: متأسفانه در این طیف سیاسی به بسیاری از اعتقادات و باورهای مردم و نظام خدشه وارد شد از این رو حضور اصلاح‌طلبان تندرو در انتخابات تنها با اعلام برائت از فتنه 88 امکان‌پذیر خواهد بود.
 
بور‌بور تصریح کرد: با توجه به اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم تصمیم‌گیرنده اصلی هستند؛ اجازه نخواهند داد عناصر تندروي جريان اصلاحات در عرصه انتخابات آتی حضور داشته باشند.

گفتني است پيش از اين برخي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب همچون اسحاق جهانگيري از وابستگي نظام به حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آينده خبر داده بودند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار