وزير ورزش و جوانان گفت: موضوع مسکن، اشتغال جوانان و سایر مسائلی از این دست به وزارت ورزش و جوانان سپرده نشده است و سایر دستگاه‌های کشور موظف به رسیدگی این امور هستند و در دولت هم قدم‌های خوبی برداشته شده است.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت؛ محمد عباسي در گفتگويي  با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه جوانان گفت: موضوع مسکن، اشتغال جوانان و سایر مسائلی از این دست به وزارت ورزش و جوانان سپرده نشده است و سایر دستگاه‌های کشور موظف به رسیدگی این امور هستند و در دولت هم قدم‌های خوبی برداشته شده است.

وی افزود: به طور مثال بخش عظیم متقاضیان مسکن مهر جوانان هستند یا تلاش‌های شورای عالی اشتغال و آموزش عالی کشور گستره زیادی از مخاطبان آنها جوانان هستند.

عباسی خاطرنشان کرد: اما آن کاری که به عهده وزارت ورزش و جوانان است، تعیین شاخص‌هایی بود که همه دستگاه‌ها مورد پایش قرار بگیرند که خوشبختانه با همکاری خود دستگاه‌ها آیین‌نامه مربوطه به تصویب دولت رسید و به آنها ابلاغ شد تا هر یک از دستگاه‌ها خود را ارزیابی کنند که چه وظایفی را به طور مشخص درباره حمایت از جوانان و ساماندهی امور جوانان باید انجام دهند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همچنین آیین‌نامه مربوط به مشاوره ازدواج بین دستگاه‌هایی مانند سازمان بهزیستی و وزارت کشور و همین طور وزارت ورزش و جوانان مورد تصویب قرار گرفت و در حال اجرا شدن است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ساماندهی امور جوانان اظهار داشت: مسائل مربوط به ساماندهی هم کلاً در قالب جلسات ساماندهی امور جوانان انجام شده است. ولی خود دستگاه‌ها لازم است که تلاش کنند آنچه در قانون ارائه شده در زیر مجموعه بودجه خودشان ردیف مستقلی را برای این کار قائل شوند و ما این موضوع را دنبال می‌کنیم.

انتهاي پيام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار