شهرستان های خراسان رضوی اماده ارائه خدمات به زائران پیاده امام رضا(ع) هستند که یکی از شهرستان های منتهی به شهر مشهد که به عنوان یک مکان زیارتی محسوب می شود شهر تاریخی نیشابور است.



رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری نیشابور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در نیشابور ، با بیان این مطلب گفت: ادارات و نهادهای این شهرستان برای ارائه خدمات رفاهی به کاروان‌های پیاده زائران حضرت رضا(ع) آماده شده‌اند.

محمد‌اسماعیل اعتمادی افزود: در نخستین جلسه هماهنگی ستاد تسهیلات زائر، مشکلات و کمبود‌های ایستگاه‌های صلواتی بین راهی و کاروان‌های پیاده بررسی شد که برای حل آنها ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط قول مساعدت و همکاری دادند.

وی بیان داشت: تامین هزار تخته پتو و پنج دستگاه چادر گروهی در محل ایستگاه ضامن آهو کارخانه چرم‌سازی، توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیشابور انجام می‌شود.

دبیر ستاد تسهیلات زائر نیشابور عنوان کرد: سه ایستگاه صلواتی مجهز شامل دو دستگاه کانکس به همراه دو دستگاه خودرو آماده اطفای حریق و یک تانکر آب شرب توسط تیپ زرهی 21 امام رضا(ع) نیشابور در حاشیه جاده نیشابور به مشهد مستقر می‌شود./ع

برچسب ها: خدمت ، زائر ، امام رضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.