مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: در بازی شهرداری بندرعباس بهترین موقعیت برای قطع نوار ناکامی تیم پاس خانه بود با بی‌دقتی و اشتباهات فردی بازی برده را با تساوی عوض کردیم و عملاً کار برای صعود به لیگ برتر سخت‌تر شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالحمید رمضانی در همدان، اظهار داشت: در طول این 15 هفته از شروع لیگ امسال برای اولین بار بود که تیم گل خورده و عقب افتاده و با بازی منطقی نتیجه عوض شد و با دو گل به برتری رسیده بودیم و این نشان دهنده بالا رفتن روحیه و همچنین تغییرات تاکتیکی تیم است، اما با بی‌دقتی و اشتباهات فردی فرصت سوزی‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه فوتبال بازی لحظه‌هاست و هر تیمی از فرصت‌ها استفاده نکند مغلوب میدان خواهد شد، افزود: در یک بازی 90 دقیقه فوتبال مگر چند فرصت برای مهاجمان و بازیکنان یک تیم به دست می‌آید که با عدم گذشت و بی‌دقتی فردی بازی برد را با تساوی عوض کنیم، با توجه به نتیجه مساوی به دست آمده در بازی خانگی، بازنده تیم پاس به حساب می‌آید.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در ادامه خاطرنشان کرد: سرماخوردگی در چند روز اخیر باعث شد تا در اردوی تیم بیش از هفت بازیکن را 100 درصد در اختیار نداشته باشیم، و این طوری بود که محمد علوی لیست 18 کنار گذاشته و به سکو رفت و علی مطوری و مهرداد رضایی ایثار کردند و با وجود سرماخوردگی برای تیم بازی کردند.

وی درباره فرصت‌سوزی و عدم استفاده از موقعیت‌های تک تک بازیکنان تیمش گفت: با توجه به اینکه با تلاش تک تک بازیکنان و تغییرات رو به جلوی تیم باعث شد نتیجه یک بر صفر با دو گل برگرداننده شود اما روز برخی از بازیکنان نبود، مرتضی تبریزی که طی دو سال اخیر زحمات زیادی برای تیم کشیده و تاثیر گذار بوده از 3 فرصت تک تک به خود استفاده نکرد تا ضمن عدم حفظ نتیجه برد تشنج از سکوها به زمین منتقل شد.

رمضانی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که آیا مشکلات مالی باشگاه  رفع شده یا خیر تصریح کرد: تلاش‌های زیادی برای جذب بودجه و پرداخت کردن 50 درصدی از دستمزد و مبلغ قراردادهای کادر فنی و بازیکنان انجام دادیم که تا امروز محقق نشده و با این روند و فرصت سوزی‌ها مشکلات‌مان برای ادامه راه دو چندان شده است.

وی اضافه کرد: تیمی که در اواخر دور رفت صدرنشین بوده و با چند باخت متوالی در رده پنجم جدول رده بندی قرار گرفته باید تلاش بیشتری برای 11 هفته باقی مانده انجام بدهد، تغییرات اجباری در کادر فنی و رفتن ویگنو که با حاشیه‌های تمام نشدنی مواجه شد نتوانسته شوک لازم را به تیم وارد کند و گرچه تیم روند رو به جلو گرفته اما باید در چند روز آینده با جلسات با کادر فنی و حتی هیئت مدیره برای رفع این مشکلات فکر اساسی و تصمیم درستی اتخاذ کنیم.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان یادآور شد: امیدوارم با تغییر رویه تاکتیکی و روحی و روانی بازیکنان و کادر فنی در 11 بازی باقی مانده از لیگ دسته یک امسال و کسب نتایج و امتیازات لازم در کورس قهرمانی و صعود به لیگ برتر و حداقل راهبابی به دیدار پلی آف دست یابیم.

وی از حواشی و تشنج سکوها و همچنین اظهار نظر غیر کارشناسی و غیر فوتبالی برخی از هم استانی‌ها ابراز گلایه کرد و گفت: اگر مسئولان بالا دستی و اعضای محترم هیئت مدیره اجازه بدهند در هفته آینده در کنفرانس مطبوعاتی تمام مسائلی که باعث شده حواشی بیشتر از متن به تیم ما ضربه بزند و رفتن سرمربی، را برای روشن شدن اذهان عمومی و مردم فهیم استان همدان بیان خواهم کرد.

با کسب اولین تساوی تیم پاس همدان و تا پایان هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه کشور این تیم با کسب 24 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی گروه دوم قرار گرفته است./ج1

برچسب ها: باشگاه ، لیگ ، هیات ، پاس همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.