شب گذشته در استان آذربایجان غربی جسد یک زن که تبعه خارجی داشتند با همکاری شوهر و فرزندش در زیر برفها کشف گردید.

فرمانده ی هنگ مرزی خوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح خبر فوق گفت: عوامل گشت  این یگان درحال  گشت زنی های مستمر در محدوده نوارهای مرزی بودند که متوجه یک مرد و کودکی خردسال که در حال تردد غیر مجاز در مرزها بودند و تبعه ای غیر ایرانی داشتند شدند.
سرهنگ محمد زاده در ادامه اظهار داشت:  پس از دستگیری هر دو متهم که پدر و پسر نیز بودند،  در تحقیقات اولیه مرد متهم اظهار داشت: که در پی همسر خود است چرا که در بین راه در سرما و کولاک منطقه گم شده،‌که در این خصوص بلافاصله مرزبانان با همکاری اهالی روستا و راهنمایی پدر و کودک پس از چند ساعت تفحص و تجسس می توانند جسد همسر فرد را زیر برفها کشف کنند.
این مقام مسئول مرزبانی ضمن اشاره به دادن خبر فوت زن به همسرش اذعان داشت: فرد متهم که از شنیدن  این خبر بسیار اندوهگین گشت علت فوت همسرش را دو قاچاقچی انسان بیان کرد که زمانی که قاچاقچیان متوجه ضعف همسرش شدند آن را در میان برفها رها کردند  تا بمیرد.
محمد زاده  با اشاره به تحقیقات  گسترده و تشدید نقاط مرزی نسبت به ردیابی و شناسایی این قاچاقچیان انسان خاطر نشان کرد:  ماموران پس از اقدامات فشرده ی خود توانستند  آنان  را که یک گروه 30 نفری بودند شناسایی و در یک اقدام ضربتی  تمامی آنان  را به همراه  2 عامل اصلی مرگ این زن دستگیرنمایند.
 لذا در نهایت برای تمامی متهمان  پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی و کسب دستور به مراجع قضایی ارجاع داده شد./ز

برچسب ها: قاچاقچیان ، انسان ، عامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار