باخبر شديم که داوران و ناظران حاضر در مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي کشور، با وجود آنکه هفته پنجم دور برگشت رو به آغاز است، اما هنوز يک ريال دريافت نکرده اند.

منوچهر پورحسن رئيس سازمان ليگ فدراسيون واليبال، در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت؛ "خليل يگانه مجد" دبير سازمان ليگ فدراسيون بايد ليست حقوقي ناظران و داوران فعال ليگ برتر را تنظيم و در اختيار امور مالي فدراسيون واليبال قرار دهد که اين مسئله نياز به زمان و فرصت کافي دارد.

وي در پاسخ به اين سوال که چرا تاکنون که شانزده هفته از شروع مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي کشور مي گذرد، ولي هنوز يک ريال به داوران و ناظران پرداخت نشده، گفت؛ کاري از دست من ساخته نيست. رسيدگي به وضعيت حقوقي و حق الزحمه داوران و ناظران برعهده امور مالي فدراسيون است. ما براي تسريع کار به کميته مالي فدراسيون کمک کرده و ليست حقوقي را تهيه مي کنيم. اگر ما اين ليست را تهيه نکنيم، پرداخت حق الزحمه ها به زماني بيش از يکسال احتياج دارد.

وي تصريح کرد: پروسه تهيه ليست و ارائه آن به کميته مالي فدراسيون حداقل به 2 الي 3 ماه زمان احتياج دارد که به طور قطع در اسرع وقت اين کار صورت خواهد گرفت. ما بايد تمامي ابلاغ هاي ناظران و داوران را بررسي کرده و سپس براساس اين اسناد، مبالغ پرداختي را تعيين کنيم.

گفتني است؛ داوران و ناظران مسابقات ليگ برتر واليبال که مسئوليت بسيار سنگيني در طول اين بازيها برعهده آنهاست، نه تنها هنوز يک ريال هم به عنوان حق الزحمه دريافت نکرده اند، بلکه حقوق ها و مبالغ در نظر گرفته شده براي آنها نسبت به سال گذشته هيچ گونه افزايشي نداشته است، اين امر در حالي است که فدراسيوني ها با توجه به نرخ تورم، مبلغ وروديه تيمها را افزايش دادند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار