دبير جامعه اسلامي دانشجويان دانشگاه ملاير گفت: ترور مصطفي احمدي روشن حاکي از استيصال و درماندگي دشمنان از پيشرفت و فناوري جمهوري اسلامي ايران بود.

کامران زارعي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با  گراميداشت سالروز ترور شهيد مصطفي احمدي روشن اظهار داشت: دشمنان براي توقف پيشرفت‌هاي نظام اسلامي هر گونه رفتار غیراخلاقی را برای خود مباح می‌دانند.

 وی ادامه داد:‌ عدم توفیق دشمن در دستیابی به اهداف ضد ايراني اعم از تحریم و تهدید، باعث شده تا‌ آمریکا و صهيونيست اهدف خود را در حذف فيزيکي دانشمندان هسته‌اي دنبال کنند.

زارعي با اشاره به وظيفه مسئولين مربوطه در حفظ جان دانشمندان کشورمان تصريح کرد: از نهادهای امنیتی توقع داریم همان طور که تا اکنون در تثبیت امنیت و ثبات داخلی موفق بودند همچنان از جان مسئولان و دانشمندان هسته‌ای کشورمان نیز حفاظت کنند.

وي در ادامه بيان کرد: ترور مصطفي احمدي روشن نشاندهنده استيصال و درماندگي دشمنان از پيشرفت و فناوري جمهوري اسلامي ايران است.

اين فعال دانشجويي در ادامه  با بيان اينکه  این ترورها فاقد ارزش عملیاتی ترور کور است افزود: این اوج استیصال دشمنان است که نتوانسته‌اند در برابر اراده ملت ایران ايستادگي کنند و در نتيجه به چنین اعمال شرمین و ننگینی روی می‌آورند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: دانشگاه ، ترور ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار