دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: زمان کمي تا انتخابات باقي مانده و با رهنمودهايي که مقام معظم رهبري ارائه کردند به نظر مي‌رسد بايد جنب و جوش بيشتري در انتخابات شکل بگيرد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران،‌ محسن رضايي در حاشيه مراسم اولين سالگرد "شهيد مصطفي احمدي روشن" در جمع خبرنگاران گفت: ترور "دانشمندان" و "متخصصان" جزو زشت‌ترين اقدامات غيرانساني است که انجام مي‌گيرد.

وي افزود: ترور علمي از جمله بدترين حرکاتي است که در طول تاريخ رخ داده و حتي ديکتاتورهاي معروف دنيا نيز دست به چنين کارهايي نمي‌زدند و متخصصين را ترور نمي‌کردند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح کرد: مقامات غربي وقتي که مشاهده کردند در مذاکرات به نتيجه نمي‌رسند و حرفي براي گفتن ندارند دست به ترور دانشمندان ايراني زدند تا حالت رعب و وحشت ايجاد کنند و جوانان ايران به آرمان‌هاي خود دست پيدا نکنند.

رضايي خاطر نشان کرد: مقامات غربي به خاطر شکست‌هاي سختي که در عرصه‌ بين‌الملل از "جمهوري اسلامي ايران" خوردند دست به ترور "دانشمندان هسته‌اي" ما زدند که اين موضوع باعث مظلوميت ما در عرصه جهاني شده است.
 
وي با تاکيد بر اينکه رهنمودهاي مقام معظم رهبري درباره انتخابات راهگشاي آينده است، گفت: اداره کشور در آينده توان مضاعف گذشته را مي‌خواهد که بتواند ضعف‌ها را برطرف کند.
 
دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: زمان کمي تا انتخابات باقي مانده و با رهنمودهايي که مقام معظم رهبري ارائه کردند به نظر مي‌رسد بايد جنب و جوش بيشتري در انتخابات شکل بگيرد.
 
وي تصريح کرد: فضا بايد گرم‌تر شود، ما، هم رقابت سازنده را براي انتخابات آتي نياز داريم و هم نتايج مطلوبي که کارآمدي نظام را بالا ببرد.
 
رضايي تاکيد کرد: امروز هر نوع انحراف در تشخيص درست مردم صحيح نيست و بايد  اجازه داده شود آگاهي‌هاي لازم درباره کانديداها به مردم ارائه شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رضایی ، احمدی ، روشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار