مدیرعامل بانک ملی به دلایلی نامعلوم از پای میز انعقاد تفاهم نامه صدور هنر کارت برخواسته و بدقولی های هنری مسئولان بانکی را به هنرمندان ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران، حیدری مدیرعامل بانک ملی هنر کارت را کارتی با تسهیلات خاص برای هنرمندان دانست و زمان امضا این تفاهم نامه مدیرعامل بانک ملی که تا پای آن قرارداد رفته بود از امضا این تفاهم نامه با معاونت هنری وزارت ارشاد خودداری کرد و زمان امضا این تفاهم نامه را به وقت دیگری موکول کرد.
اما در ادامه این اتفاق حمید شاه آبادی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص طرح هنر کارت در گفتگو به خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: گفتگو با حیدری مدیرعامل بانک ملی دستاورد بسیار خوبی را در خصوص شکل گیری هنر کارت داشت.
وی افزود: با هماهنگی که در طول یک سال گذشته بین مجموعه معاونت هنری و وزارت ارشاد برای شکل گیری هنر کارت که یک نوع سرویس دهی جامع و کامل به جامعه هنری بوده و شکل گرفته است.
شاه آبادی تصریح کرد: با وجود هنر کارت هنرمندان ما توانسته از تخفیف های لازم نهادها و دستگاه های خصوصی بهره مند شوند.
وی افزود: امیدواریم با برنامه ریزی ها و مشارکتی که با بانک ملی داشتیم بتوانیم هر چه زودتر خدماتی را به  هنرمندان ارائه دهیم.

*فعالان حوزه اقتصاد و هنر باعث هم افزایی بیشتر می شود
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارتباط نزدیک هنر و اقتصاد گفت: بخش دیگری از گفتگوهای ما در خصوص حوزه فعالیتهای هنری و ظرفیتهای نظام با تکراری کشور و ارتباط نزدیک فعالان بخش اقتصاد و هنر بوده که این رابطه به طور قطع به هم افزایی بیشتر این دو حوزه می انجامد.
وی ادامه داد: در آینده ای نزدیک نشست هایی از سوی معاونت هنری وبانک ملی ایران صورت می گیرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار