فرماندار تربت حيدريه تاکید کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان در مسیر حرکت کاروان‌های پیاده، ادارات ذی‌ربط شهرستان، باید آمادگی لازم برای استقبال و پذیرایی از زائران را ایجاد كند.



به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، حسن فتحی نیا در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان، با اشاره به آمادگی همه جانبه شهرستان برای استقبال از کاروان‌های زائران پیاده، گفت:تمهیدات لازم از سوی فرمانداري در خصوص ايمن سازي مسیر تردد کاروان‌های پياده حرم رضوي در نظر گرفته شده است.
معاون استاندار خراسان رضوی همچنین از شهرداري خواست تا تدابير لازم را در جهت جلوگیری از ایجاد مشكلات براي شهروندان در این ایام اتخاذ کند، همچنین اداره صنعت، معدن و تجارت نیز باید علاوه بر اقدام لازم برای کشیک نانوایی‌های سطح شهر، سوخت جایگزین برای نانوایی‌ها تامین کند.
فتحی نیا تصریح کرد:آموزش و پرورش و اداره اوقاف شهرستان نیز می‌بایست نسبت به آماده سازی مکان‌های اسكان موقت اقدام کند و نیروی انتظامی آمادگي لازم را در روزهاي پنج شنبه، جمعه و شنبه برای هدايت و كنترل ترافيكي محورهای شهرستان ایجاد نماید.فرماندار تربت حيدريه افزود: همچنین بخشداران، باید نسبت به تامين ايمني و اسكان کاروان‌های پياده زائران حرم رضوي(ع) اقدامات لازم را انجام دهند./ب
برچسب ها: ایمنی ، مسیر ، زائران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.