مدير کل اوقاف و امور خيريه‌ي استان کرمان گفت: استان کرمان رتبه‌ي نخست کشور را از نظر تعداد موسسات قرآنی به خود اختصاص داده است .

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ،حجت‌الاسلام محمد قاسمي‌زاده در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه اجرای طرح وقف مشارکتی همزمان در سراسر کشور برگزار می شود، افزود : اين طرح به مناسبت هفته‌ي وقف در استان اجرا خواهد شد و با اجراي اين طرح، راه براي افرادي که مي‌خواهند واقف شوند، هموار خواهد شد .

وي خاطرنشان کرد: به منظور اجراي اين طرح 57 پايگاه در امامزاده‌هاي شاخص و تعدادي پايگاه نيز در ميادين اصلي شهرهاي استان براي مشاوره به شهروندان در خصوص اين طرح راه‌اندازي خواهدشد .

قاسمی با اشاره به اين که هم‌چنين به مناسبت هفته‌ي وقف، دو خيمه‌ي «معرفت حسيني» در تکيه‌ي عباسعلي کرمان و سقاخانه‌ي ابوالفضل (عليه‌السلام) شهرستان زرند راه‌اندازي مي‌شود، اظهار داشت : در اين خيمه‌ها برنامه‌هاي مختلف از جمله پرسش و پاسخ در خصوص مسائل ديني، آموزش مسائل ديني و مشاوره به شهروندان انجام خواهد شد .

وي از ديگر برنامه‌هاي هفته‌ي وقف در استان کرمان را، ديدار با امام جمعه و استاندار کرمان، برگزاري مراسم عزاداري رحلت پيامبر اکرم (صلي‌الله عليه وآله) و توزيع 50 هزار جلد از کتاب «وقف، احسان ماندگار» در ميان نمازگزاران و جوانان و برگزاري نشست با اصناف استان اعلام کرد ./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.