استاندار استان مرکزی گفت :بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده از سوی این کمیته 92 درصد پرسش شوندگان موافقت خود را با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در اراک اعلام کرده‌اند.

علی‌اکبر شعبانی‌فرد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک  اظهار داشت: با توجه به اینکه تعطیلی پنجشنبه‌ها در هر استانی به استانداران واگذار شده است، استاندار مزکزی هرگونه تصمیم‌گیری در این زمینه را به شورای اداری استان واگذار کرد.

وی تصریح کرد: نشست شورای اداری استان ظرف دو هفته آینده برگزار می‌شود و در صورت تصویب اعضای شورای اداری پنج‌ شنبه‌ها در استان تعطیل خواهد شد.

استاندار مرکزی ادامه داد: از آنجا که شهر اراک یکی از شهرهای آلوده کشور است، با تصویب کارگروه کاهش آلودگی هوای اراک کمیته کارشناسی مسئولیت انجام تحقیقات پیرامون پیامدهای مثبت و منفی تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در اراک را بر عهده گرفت.

شعبانی‌فرد با بیان اینکه این کمیته نظرات کارکنان دولت در 66 دستگاه اجرایی و همچنین برخی از شخصیت‌ها و فرهیختگان استان را جمع بندی کرده است، گفت: بر اساس نظرسنجی‌های انجام شده از سوی این کمیته 92 درصد پرسش شوندگان موافقت خود را با تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در اراک اعلام کرده‌اند./ع

برچسب ها: اراک ، تعطیلی ، پنجشنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.