در هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور تیم شهرداری تبریز در خانه خود به مصاف تیم والیبال کاله آمل می رود.

احمدمساجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: شرایط تمرین ما در طول 10 روز اخیر بسیار عالی و مطلوب بود برد ما مقابل تیم نوین کشاورز در هفته گذشته باعث شد تا شرایط روحی و روانی شاگردانم تا حد قابل توجهی ارتقا پیدا کند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز تصریح کرد: در هفته جاری روی نقاط ضعف تیمی خود تمرین کرده و برنقاط قوت شاگردانم تاکید بسیار زیادی داشتم زیرا آنها باید با بهره گیری از توانمندیهای خود برای رسیدن به نتیجه برد تلاش کنند رفع نقاط ضعف تیمی نیاز به زمان طولانی دارد.

وی یاد آور شد: می توانم قول دهم که یک بازی زیبا و خوب را مقابل آملی ها اجرا کنیم اما نتیجه را به هیچ عنوان پیش بینی نمی کنم.

وی تصریح کرد: ترکیب تیم والیبال کاله آمل را بازیکنان صاحب نام که اکثر آنها عضو تیم ملی هستند را تشکیل می دهد ما با شناسایی چگونگی اجرای سیستم تاکتیکی آنها مقابل حریف صف آرایی خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: طبق آنالیز انجام شده نقاط ضعف آملی ها را شناسایی کرده و می خواهیم با بهره گیری از این نکات فنی امتیاز آوری کنیم، برای رسیدن به این هدف در طول هفته جاری تمرینات را براساس سیستم حریف ادامه و دنبال کرده ایم./مح

وی در خصوص وقفه 10 روزه ایجاد شده در طول مسابقات اظهار داشت: ما در طول این 10 روز فرصت مناسبی پیدا کردیم تا روی کارهای تاکتیکی و تکنیکی تیم تمرکز داشته باشیم به نوعی می توان گفت که این مدت فرصت مناسبی برای رسیدن به هماهنگی و آرایش تیمی بهتر بود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز یاد آور شد: در مقابل تیم قدرتمند و مدعی کاله آمل نباید کوچکترین خطا و اشتباهی داشته باشیم زیرا بازیکنان با تجربه و تونمند آملی از کوچکترین خطاهای ما نهایت استفاده را برای امتیاز آوری خواهند کرد.

برچسب ها: شانزدهم ، والیبال ، مصاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار