در دنياي مدرن و با اختراع سينما، اين مقوله تبديل به يكي از ارزشمندترين و موثرترين رسانه ها براي انتقال مفاهيم مختلف فرهنگي، سياسي، اقتصادي و سينمايي شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سينماي جوان؛‌ محمد تقي پاك سيما، فيلمبردار با تاكيد بر ساخت فيلم هايي با مضمون فرهنگ نماز و نيايش تصريح كرد: يكي از مسائلي كه باعث ماندگاري فيلم هايي با مضمون ديني مي شود، فيلم نامه است .فيلم نامه اي كه با دقت، دانش و آگاهي در باره فضائل نماز واهداف آن نوشته شده باشد.  
پاك سيما با اشاره دوري فيلم سازان از نگاه شعاري خاطر نشان كرد: وجود نگاه شعاري و نشان دادن لايه هاي ظاهري مفهوم دين و نيايش در اين فيلمها آفت بزرگي است و بايد فيلم سازان از اين مسئله دوري كنند .  
اين فيلمبردارضمن تاكيد بر لزوم برگزاري جشنواره ملي نماز ونيايش گفت: بايد جشنواره ساختار هدفمندي داشته باشد و اهداف برگزاري جشنواره توسط شوراي سياست گذاري جشنواره هر ساله به صورت شفافي تهيه و تبين شود .  
گفتني است؛ پنجمين جشنواره ملي نماز ونيايش به روايت دوربين توسط انجمن سينماي جوانان ايران و اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم از 2 تا 5 بهمن ماه در قم و همزمان در سي استان كشور برگزار مي شود./ص
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار