دبیرسابق دفتر تحکیم وحدت، گفت: توسعه فرهنگی یکی از ارکان انقلاب اسلامی است که در صورت بی توجهي، نظام اسلامی را با آسیب‌های جدی مواجه مي‌کند.

مهدی امیریان دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهميت مهندسی فرهنگی و ضرورت توجه به مباحث فرهنگي در کشور گفت: فرهنگ یکی از مهمترین ارکان هر نظام است و بی‌توجهي به آن آسیب‌های جدی را به نظام و انقلاب اسلامی وارد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه توسعه کشور علاوه بر پیشرفت در زمینه تکنولوژی‌هاي علمی و نظامی نیازمند پیشرفت در عرصه فرهنگی است، خاطرنشان کرد: اگر یکی از بال‌های کشور را رشد و توسعه علم بدانیم، بال دیگر آن قطعا فرهنگ است و هماهنگي اين 2 بال با يکدیگر اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را محقق خواهد کرد.

این فعال دانشجویی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در لزوم توجه به بحث مهندسی فرهنگی تصریح کرد: ایشان بارها در گفته‌های خود بر اين امر تأکید ویژه داشته‌اند، چرا که بی‌توجهی به مهندسي فرهنگي می‌تواند آسیب‌های کوتاه مدت و بلند مدت را برای کشور به همراه داشته باشد و تداوم آن، آسیب‌های جدی را به نظام وارد خواهد کرد.

امیریان با اشاره به اهمیت و توجه مسئولان به چشم‌انداز فرهنگی کشور،‌ گفت: به دلیل فرابخشی و گسترده بودن مباحث فرهنگی در کشور، انتظار می‌رود مسئولان با هم‌افزایی و هم‌گرایی تلاش کنند تا بتوانیم در زمینه مهندسی فرهنگی به نقطه مطلوب برسيم برسیم.

انتهاي پيام/
برچسب ها: امیریان ، مهندسی ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار