شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت بزرگ ایران دعوت کرد تا در نمازهای جمعه این هفته، زیارت پیامبر اکرم (ص) را به صورت سراسری قرائت کنند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از ملت بزرگ ایران دعوت کرد تا در نمازهای جمعه این هفته، زیارت پیامبر اکرم (ص) را به صورت سراسری قرائت کنند.

اطلاعیه این شورا امروز(چهارشنبه) در آستانه روزهای 28 و 29 صفر سالروز رحلت جانگداز پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت سبط اکبر ایشان حضرت امام حسن مجتبی(ع) و حضرت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) صادر شد.
 
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه خود از ملت عاشورایی ایران اسلامی دعوت کرد در مراسم عبادی - سیاسی نماز جمعه، زیارت ˈاز بعید ˈ نبی مکرم اسلام را به صورت سراسری زمزمه و در آستانه دومین سال قیام مردم مبارز بحرین برای آزادی آنان از چنگال دژخیمان آل خلیفه دعا کنند.
 
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: انقلاب اسلامی ایران با تاسی از قیام خونین عاشورای حسینی (ع) و مکتب سراسر نور نبی مکرم اسلام (ص) و با نثار خون‌های بی‌شماری در بهمن 57 به ثمر نشست و دست طاغوتیان و نظام ستمشاهی را از سرنوشت کشور و جان و مال و ناموس مردم کوتاه کرد.
 
این بیانیه می افزاید: با فرا رسیدن ایام رحلت پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد(ص) همه مردم بصیر ایران اسلامی با حضور عاشورایی خود در نمازهای جمعه سراسر کشور و قرائت زیارت پیامبر اکرم ˈاز بعیدˈ برای فرج امام زمان (عج) و گشایش مسلمین در اقصی نقاط عالم بویژه مردم مظلوم بحرین و فلسطین دعا می کنند و با پیامبر عظیم الشان اسلام تجدید عهده خواهند کرد.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار