عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در طرح حمایت از کارگران درصدد هستیم تا در صورت بیکار شدن، بیمه آنها باتوجه به منابع مالی در نظر گرفته شده، ادامه پیدا کرده تا دغدغه‌ای از بابت بیمه وجود نداشته باشد.

"ایرج عبدی" نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه برخی کارگران از امنیت شغلی برخوردار نیستند، اظهار داشت: در بحث حمایت از کاگران طرحی در کمیسیون مطرح است که بحث تامین بیمه و امنیت شغلی آنها را شامل می‌شود.

وی با بیان اینکه اشتغال از دغدغه‌های کمیسیون اجتماعی مجلس است، افزود: کارگروهی در کمیسیون تشکیل و در حال بررسی این طرح است و هر زمانی که به تصویب نهایی برسد می‌تواند در بحث اشتغال‌زایی و امنیت شغلی کارگری موثر باشد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: در این طرح درصدد هستیم تا در صورت بیکار شدن کارگران بیمه آنها باتوجه به منابع مالی در نظر گرفته شده، ادامه پیدا کرده تا دغدغه‌ای از بابت بیمه وجود نداشته باشد.

وی در پایان با اشاره به طرح ممنوعیت اشتغال بیش از یک شغل، بیان داشت: در صورت تایید نهایی این طرح می‌توان فرصت‌های شغلی موجود را در اختیار افراد بیکار قرار داد که در بحث اشتغال‌زایی و جلوگیری از فساد به واسطه چندشغله بودن جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/
پ2
برچسب ها: دغدغه ، کارگران ، بیمه ، عبدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار