مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز چهارشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون:در دهه فجر برای صدور پیام انقلاب، بایستی از ظرفیت رسانه بهره ببریم، رعايت اخلاق مهمترين اصل در حفظ وحدت است ، ترور دانشمندان هسته‌اي ايران استراتژي شوم رژيم صهيونيستي است و...

مهمترین عناوین اخبار سياسي  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

خواب و خوراک را آماده کرده‌ایم؛ نمایندگان در مجلس بمانند!!

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/20/705166_205.jpg

 متحصنين هر يك با پوشه‌هاي زرد‌رنگ زير بغل در مجلس حاضر مي‌شوند تا استعفانامه‌هاي خود را به هيئت رئيسه‌ مجلس ارائه کنند، اما در نهایت این حرکت نیز به علت اینکه "استعفاي دست‌جمعي نمايندگان" با نص صریح آیین‌نامه داخلی مجلس مغایرت داشت عملا اجرايي نشد؛ پارچه نوشته‌های محل تحصن که به زبان‌های انگلیسی و عربی بود، پرده از خواست متحصنین برای دخالت خارجی‌ها در مسأله بر می‌داشت که این امر تا حد زیادی محقق شد.

احمدي‌نژاد دست پر به مجلس مي‌رود‌/ ارائه طرح‌هاي اقتصادي ويژه دولت توسط رئيس‌جمهور معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: رئيس‌جمهور با داشتن برنامه‌هاي ويژه اقتصادي دولت در روز چهارشنبه هفته آينده در مجلس حاضر مي‌شود.

لاریجانی با استقبال پرشور مردم وارد شهرستان خوانسار شد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/20/706952_891.jpg

 رئیس مجلس دقایقی پیش با استقبال پر شور مردم شهرستان خوانسار وارد این شهر شد و مورد استقبال مقامات محلی این شهرستان قرار گرفت.

احمدي‌نژاد دست پر به مجلس مي‌رود‌/ ارائه طرح‌هاي اقتصادي ويژه دولت توسط رئيس‌جمهور معاون پارلماني رئيس‌جمهور گفت: رئيس‌جمهور با داشتن برنامه‌هاي ويژه اقتصادي دولت در روز چهارشنبه هفته آينده در مجلس حاضر مي‌شود.

ترور 10 ايراني بي گناه در 20 دی ماه

گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

طرح شبهه زمينه‌ساز حوادث قبل و بعد از انتخابات است

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بيان اينكه انتخابات در ایران همواره آزاد برگزار شده است، گفت: شبهه وارد کردن به انتخابات می‌تواند زمینه ساز حوادث پیش و بعد از انتخابات باشد.

5 شهر جدید به نقشه تقسیمات کشوری اضافه شد


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/20/706359_324.jpg

دولت با توجه به بافت جغرافیایی منطقه و با هدف توزیع بهینه و عادلانه خدمات، با ایجاد 5 شهر جدید در استان چهار محال و بختیاری موافقت کرد.

در دهه فجر برای صدور پیام انقلاب، بایستی از ظرفیت رسانه بهره ببریم
 قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: در ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، برای صدور هرچه بهتر و مناسب‌تر پیام انقلاب اسلامی، بایستی از تمامی ظرفیت‌های رسانه‌ها و مطبوعات و جراید استفاد کرد.

رعايت اخلاق مهمترين اصل در حفظ وحدت است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/20/706510_776.jpg

 دبير کل اتحاديه بين‌المللي امت واحده گفت: با نزديک شدن انتخابات همه گروه‌ها بايد اخلاق را رعايت کرده و نقد را وسيله تخريب ديگران نکنند.

يادواره "شهداي عرصه خبر در دفاع مقدس" برگزار شد
 يادواره شهداي عرصه خبر در دفاع مقدس، بعد از ظهر امروز با حضور قائم مقام رئيس سازمان صدا و سيما و حجت‌الاسلام‌ والمسلمين "سيد احمد خاتمي" برگزار شد.

ترور دانشمندان هسته‌اي ايران استراتژي شوم رژيم صهيونيستي است


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/10/20/706522_664.jpeg

 يک کارشناس سياست خارجي گفت: غرب براي جلوگيري از دستيابي ايران به دانش هسته‌اي سياست‌هايي را در پيش گرفته است که ترور دانشمندان هسته‌اي ايران بخشي از آن است.

با مسئولاني که مانع برگزاري کرسي‌هاي آزاد انديشي شوند برخورد قاطع مي‌کنيم
 مسئول نهاد نمايندگي رهبري در دانشگاه‌ها با بيان اين امر که حمايت از تشکل‌ها دانشجويي وظيفه نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري است، گفت: اگر دانشجويان از سوي مسئولان دانشگاهي بدون دلايل قانوني متقن با مانع روبرو شوند قطعا با آن مسئول برخورد خواهيم کرد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار