سرمربی تیم سپاهان گفت: قبول ندارم که ضعیف شده‌ایم چون ما قهرمان نیم فصل شدیم اما در دو بازی آخر لیگ غافلگیر شدیم وگرنه همان تیم قدرتمند هستیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ زلاتکو کرانچار شامگاه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: همه می‌دانند که این دو تیم رقابت دیرینه‌ای با یکدیگر دارند و من از پارسال که به تیم آمدم، متوجه شدم که دو تیم رقابت خاصی با یکدیگر دارند. 

وی ادامه داد: در چند باری که مقابل ذوب‌آهن بازی کردیم، متوجه شدم که این بازی از نظر فنی حساسیت خاصی دارد اما ما و بازیکنان باور داریم که می‌توانیم بازی را ببریم، البته ذوب‌آهن برای بالا آمدن در جدول می‌جنگد و ما برای رسیدن به صدر و این کار دو تیم را دشوار می‌کند بنابراین بعد از بازی صنعت نفت تمام افکارم را معطوف به ذوب‌آهن کردم و برای کسب پیروزی مقابل ذوب‌آهن آماده‌ایم. 

سرمربی سپاهان در مورد خستگی سپاهان از بازی‌های متعدد و پی‌درپی بیان داشت: اگر به روند مسابقات نگاه کنید، متوجه می‌شوید که ما هر ۳، چهار روز یک بازی داشته‌ایم اما پارسال هم شرایط ما اینگونه بود و بازیکنانم به این نحوه بازی عادت دارند و مشکلی با این مسئله ندارند. 
وی در مورد اینکه آیا سوشاک در بازی قبل محک جدی خورد یا نه، تصریح کرد: سوشاک یک بازیکن بین‌المللی است که در چند کشور نظیر استرالیا، چین و صربستان بازی کرده است و ما برای تقویت تیم او را به سپاهان آورده‌ایم و می‌دانیم که نه فقط در بازی‌های لیگ بلکه در آسیا هم به درد تیم می‌خورد. 

کرانچار با اشاره به عدم گلزنی بازیکنان تیمش در بازی‌های اخیر بیان داشت: قبول دارم که در دو بازی مس کرمان و فولاد نتوانستیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم اما این را نیز ببینید که تیم در جام حذفی صعود کرده و به فینال نزدیک شده است؛ جنبه‌های منفی را نمی‌بینم و به بازیکنان نیز گفتم بر کار خود تمرکز کنید؛ پارسال هم فاصله امتیازی ما با صدر جدول زیاد بود اما با همت بازیکنان توانستیم در پایان قهرمان شویم. 

وی در مورد شرایط نامناسب زمین چمن ورزشگاه فولادشهر بیان داشت: نمایندگان باشگاه سپاهان به فولادشهر رفته و تمهیداتی را برای ترمیم زمین فولادشهر اندیشیده‌اند اما به هر حال شرایط زمین همین است و ما باید در این زمین بازی کنیم. 

سرمربی فولاد مبارکه سپاهان با اشاره به محرومان و مصدومان تیمش برای این بازی افزود: ما جالوویچ را در بازی فردا به دلیل محرومیت در اختیار نداریم ولی از بازیکنان جایگزین به جای او استفاده لازم را خواهیم برد؛ همچنین من دو روز به محرم نویدکیا استراحت دادم تا شرایط بدنی او به ایده‌آل بازگردد، زیرا داربی برای کاپیتان سپاهان اهمیت ویژه ای دارد.

وی در مورد شرایط فولاد مبارکه سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا و اینکه آیا برای این مسابقات آماده است، اضافه کرد: برنامه‌های خاصی در لیگ آسیا دارم و می‌دانم این مسابقات برای سپاهان چقدر اهمیت دارد؛ سپاهان باید فراتر از ایران برود و باید در آسیا نیز به قهرمانی برسد. 

کرانچار با اشاره به انتخابش به عنوان یکی از برترین مربیان قرن اضافه کرد: انتخاب من به عنوان یکی از مربیان برتر قرن، وظیفه مرا دو چندان می‌کند که بتوانم وظایفم را به خوبی انجام دهم و به تیم خوب سپاهان کمک کنم تا در آسیا خودش را نشان دهد و به جایگاهی که حقش است، برسد. 

وی در مورد دو شکست سپاهان در لیگ نیز گفت: قبول ندارم که ضعیف شده‌ایم چون ما قهرمان نیم فصل شدیم اما در دو بازی آخر لیگ غافلگیر شدیم وگرنه همان تیم قدرتمند هستیم. 

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان و ذوب آهن از ساعت ۱۵:۳۰ یکشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار