عضو کمیته دفاعی مجلس تاکید کرد: بودجه نیروهای مسلح‌ همسو با دیدگاه‌های نظام و دولت به گونه‌ای تدوین می‌شود‌ که بتوانیم متناسب با تهدیدات، برنامه‌های خاص دفاعی کشور را عملیاتی کنیم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، عباسعلی منصوری عضو کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی مجلس درخصوص برنامه‌های اخیر این کمیته اظهار داشت: کمیته دفاعی هم‌اکنون در حال بررسی بودجه نیروهای مسلح است و می‌خواهد این بودجه‌ها به گونه‌ای بسته شود که پاسخگوی رشد و تعالی و توان رزمی کشور باشد.

وی افزود: بودجه نیروهای مسلح‌ باید همسو با دیدگاه‌های نظام و دولت به گونه‌ای تدوین شود‌ که بتوانیم متناسب با تهدیدات، برنامه‌های خاص دفاعی کشور را عملیاتی کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: هم اکنون جلسات هماهنگی بودجه نیروهای مسلح با حضور نمایندگان ستادکل نیروهای مسلح و نیروهای چندگانه ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و بسیج برگزار می‌شود.

منصوری با اشاره به اینکه کمیته دفاعی امنیتی مجلس جلسات مستمری با فرماندهان نظامی دارد، گفت: همچنین برخی نمایندگان برای بازدید به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بحث بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی از جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک، ابوموسی و تنگه هرمز مطرح شده است، گفت: البته تاکنون تیم و زمان بازدید از این مناطق قطعی نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: اعضای کمیته دفاعی مجلس علاوه بر بازدید از مناطق جنوب از مناطق دیگر کشور نیز برای شناخت منطقه‌ای و بررسی امنیت محلی بازدید می‌کنند.

منبع: تسنیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.