نایب ریس کنفدراسیون موتورسواری آسیا گفت: ساخت نخستین پیست کارتینگ در همدان که با مشارکت بخش خصوصی در مجموعه جزیره شادی شکل گرفته یکی از کارهای بزرگ و ماندگار در غرب کشور می باشد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مهندس حسین شهریاری نایب رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی کشور و نایب ریس کنفدراسیون موتورسواری آسیا که برای بازدید از امکانات این رشته ورزشی به همدان سفر کرده بود با سید عبدی افتخاری مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدارمهندس پورپروانه مدیر پروژه مجموعه تفریحی و ورزشی شادی و محمد امین روحی رییس هیات اتومبیل رانی و موتور سواری استان حضور داشتند.

مهندس شهریاری در این نشست گفت : همدان استان پویا و خوبی در امر ورزش است و نسبت به سه سال پیش که به همدان سفر کردم انصافا کارهای بزرگی در توسعه ورزش همدان صورت گرفته است و در حال حاضر همدان پایلوت ورزش غرب کشوراست.
وی ادامه داد : با تلاش های مستمر روحی رییس هیات همدان برای اولین بار در کشور آموزش موتور سواری در این استان برگزار خواهد شد .
نایب رییس فدراسیون اتومبیل رانی و موتور سواری کشور اظهار داشت : اتومبیل رانی رشته درآمد زایی است و برگزاری نمایشگاه اتومبیل های کلاسیک در ماه آینده در همدان کار بسیار خوب و در آمد زایی برای این هیات می باشد .
در ادامه این نشست مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت : هیات اتومبیل رانی و موتور سواری همدان یکی از هیات های پیگیر و پر کار استان می باشد که همواره در ارزیابی های ماهانه اداره کل در بین ده هیات برتر استان قرار دارد.
وی ادامه داد : در دولت های نهم و دهم بالغ بر 300 مجموعه ورزشی در دست ساخت قرار گرفت که بیشتر این طرحها امروزه به بهره برداری رسیده اند و تحول بسیار بزرگی در توسعه ورزش همدان شکل گرفت ./ع
 
برچسب ها: ساخت ، نخستین ، کارتینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.