فرهنگسرای فردوس به منظور نقد آسیب های اجتماعی جامعه در قالب طنز، سیزدهمین محفل شعر طنز «قند و نمک » را با حضور شاعران طنز پرداز برگزار می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای فردوس، سیزدهمین محفل شعر طنز قند و نمک سه شنبه 26 دی ماه ساعت 18 برگزار می شود.  
در این برنامه شاعران طنز پرداز، اشعار و قطعات طنز خود را برای حضار خوانده و سعید بیابانکی به عنوان مجری و منتقد برنامه به نقد و بررسی آنها می پردازد.  
بر همین اساس  از شاعرانی که در سیزدهمین محفل شعر طنز حضور پیدا می کنند می توان به همایون حسینیان،نادر ختایی،ناصر فیض، رضا ساکی، سعید طلایی،صابر قدیمی،مهدی استاد احمد، علیرضا لبش،مهدی نوری،روح ا... احمدی و دیگر شاعران طنز پرداز نام برد.
از دیگر بخش های این برنامه می توان به پخش تصاویر و سوژه های طنز ، اجرای نمایش ، کشیدن کاریکاتور مسابقه ذوق آزمایی را اشاره کرد.
گفتنی است در جلسات پیشین محفل شعر طنز «قند و نمک» شاعرانی همچون رحیم رسولی ،عباس صادقی  ، مهمان شب شعر طنز فرهنگسرای فردوس بودند.
فرهنگسرای فردوس  واقع در فلکه دوم صادقیه ، بلوار فردوس ، بعد از چهارراه مخابرات سه شنبه 26 دی ماه ساعت 18میزبان علاقمندان به برنامه قند و نمک خواهد بود./ي2
برچسب ها: شعر طنز ، قند ، نمک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار