رضا عنایتی هر چه تلاش کرد تا در نقل و انتقالات نیم فصل به جمع آبی پوشان پایتخت ملحق شود نتوانست و در آخر در کرمان ماندنی شد با این حال عنایتی باید فردا مقابل تیم سابق خود استقلال قرار گیرد.

رضا عنايتي به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: استقلال صدرنشین لیگ است و ما هم برای جبران ناکامی ها مقابل این تیم ظاهر خواهیم شد. بیشتر بازیکنان استقلال از بهترین های لیگ هستند اما در مس به دلی کمبود مهره باید بازی کنیم.

وی افزود: انشااله بتوانیم باخت هفته گذشته مان برابر تراکتور را جبران کنیم و با این برد جایگاهمان را در جدول تغییر دهیم.

عنایتی با اشاره به اینکه سقف آرزوهایش در مس کجاست ادامه داد: من به تمام آرزوهایم رسیدم و بازیکن 15 ساله نیستم که به دنبال تیم ملی باشم البته برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم اما زیاد به فکر دعوت شدن به تیم ملی نیستم.

عنایتی در مورد پیشنهاد پرسپولیسی ها گفت: اول فصل پرسپولیس به من پیشنهاد داد اما بعد این خبر را تکذیب کردند با این حال نمی خواستم با رفتن به جمع سرخپوشان وجهه ای که دارم خراب و حرمتم شکسته شود و به سرنوشت مهدی هاشمی نسب دچار شوم چون هواداران علاقه زیادی به او داشتند و اگر من هم این کار را می کردم محبوبیتم را نزد هواداران استقلال از دست می دادم.

طرفدارانی که هم در مس و هم در صبا من را تشویق کردند و مثل یک استقلالی من را مورد حمایتشان قرار می دادند. مهاجم گلزن مس خاطر نشان کرد: دوست دارم با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کنم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار