برج میلاد امسال هم میزبان برپایی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود.

یزدان عشیری مدیر روابط عمومی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در خصوص برپایی و توزیع بلیط های سی و یکمین جشنواره به خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: امسال جشنواره ای پر رونق، باشکوه و بالنده ای را پیش رو خواهیم داشت.
 
وی افزود: ستاد برگزاری جشنواره و دبیرخانه شاهد تعاملات بسیار خوبی از سوی فیلمسازان، اصحاب رسانه و منتقدان بوده اند که بسیار ارزشمند و قابل احترام است.
 
عشیری اظهار کرد: استقبال کم سابقه ای را در جشنواره سی و یکم با دریافت 102 عنوان فیلم از سوی فیلم سازان به دبیرخانه جشنواره داشتیم که 96 فیلم آن به مرحله بازبینی راه یافت.
 
وی افزود: در بخش بین الملل 417 اثر از سه کشور جهان به دبیرخانه ارسال شد و همچنین در بخش جنبش کشورهای غیر متعهد که به تازگی به جشنواره اضافه شده است از 30 کشور عضو، 63 فیلم دریافت شده است.
 
عشیری در خصوص فیلم سینمایی "چ" ساخته ابراهیم حاتمی کیا و حضور آن در جشنواره تصریح کرد: حضور فیلم ابراهیم حاتمی کیا می توانست به جشنواره رونق بخشد اما به دلیل مسائل فنی این فیلم به جشنواره نرسید و همچنین فیلم سینمایی "آشغالی های دوست داشتنی" ساخته محسن امیر یوسفی هم به دلیل نرسیدن نسخه فیلم از حضور در جشنواره باز ماند.
 
وی در خصوص سخت گیری های زمانی جشنواره گفت: سخت گیری های صورت گرفته برای تحویل آثار پس از پشت سر گذاشتن سه دهه از جشنواره یکی از الزامات برای رسیدن به یک ساختار حرفه ای بود که خوشبختانه با واکنش های خوبی از سوی اهالی سینما روبرو شد که این خود نشانگر پذیرفتن این حرکت از سوی دبیرخانه سینما و فعالان آن برای رسیدن به یک استاندارد و نگاهی حرفه ای است.
 
عشیری در خصوص مکان برپایی سی و یکمین جشنواره و توزیع بلیط های جشنواره گفت: مرکز اصلی جشنواره در برج میلاد خواهد بود که میزبان فیلم سازان، منتقدان، فعالان سینما و اصحاب رسانه خواهد بود و در کنار آن شاهد برپایی بازار فیلم خواهیم بود.
 
وی در خصوص زمان توزیع بلیط های جشنواره گفت: بخش عمده بلیط های سی و یکمین جشنواره از اواخر دی و آغاز بهمن از طریق اینترنت توزیع خواهد شد و بخش دیگر آن در گیشه های سینما به صورت روز فروش در ایام جشنواره در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار