شوهر زني بانام "آشا " كه در سال 2009 توسط چهار نفر ربوده شده و پس از اعمال تجاوز بيرحمانه توسط آنها به قتل رسيده بود كماكان در صف دادگاههاي هند براي محاكمه قاتلان همسرش قرار دارد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، اين مرد در مصاحبه با روزنامه ديلي ميل ضمن تاكيد بر آنكه در هندوستان به هيچ وجه عدالت در خصوص محاكمه افرادي كه به حريم زنان تجاوز مي كنند رعايت نمي شود ، از مقامات كشورش خواستار شد تا به وضعيت محاكمه محكومان به پرونده همسر وي هر چه سريعتر رسيدگي شود.

وي در اين باره مي گويد:متاسفم كه بايد اين خبر را اعلام كنم كه هنوز راي دادگاه عليرغم گذشت نزديك به چهار سال از كشته شدن همسرم در پي تجاوز وحشيانه به وي اعلام نشده است و اين در حالي است كه يكي از اين چهار نفر در يكي از دادگاهها از دست نيروهاي امنيتي فرار كرده و هم اكنون تحت تعقيب است.

وي ادامه داد:قطعا تنها چيزي كه مي توان گفت ، نقص آشكار در سيستم قضايي هندوستان است كه به دلايل نامعلومي قضات تمايلي به محاكمه اشخاصي كه به زنان تجاوز مي كنند را ندارند.

گفتني است كه بيشتر مورد هاي تجاوز وحشيانه به زنان در پايتخت هند يعني دهلي نو كه بنظر امن ترين شهر هندوستان است ، گزارش مي شود و هم اكنون گزارش هاي عدم توجه دولت به اين مقوله موجب خشم هندي ها در مقطع كنوني شده است.

برچسب ها: انتظار ، شوهر ، هند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار