فدراسیون جهانی تیروکمان با پشت سر گذاشتن تعطیلات، طی نامه جدیدی به وزارت ورزش ایران، خواستار برگزاری سریعتر مجمع انتخابی برای رفع تعلیق فدراسیون شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فدراسیون جهانی تیروکمان با پشت سر گذاشتن تعطیلات، طی نامه جدیدی به وزارت ورزش ایران، خواستار برگزاری سریعتر مجمع انتخابی برای رفع تعلیق فدراسیون شد.

در نامه جدیدی که از سوی تام دیلن دبیرکل فدراسیون جهانی تیروکمان به وزارت ورزش ارسال شده، با آرزوی سالی پر از موفقیت برای ورزش ایران در سال 2013، ابراز امیدواری شده است که در شروع سال جدید بالاخره در شرایط فدراسیون تیروکمان ایران پیشرفتی حاصل شود.

در بخشی از این نامه آمده است: همانطور که می دانید، فدراسیون تیروکمان ایران مانند چند فدراسیون دیگر ورزشی با توجه به برگزار نشدن مجمع عمومی زیر نظر کریم صفایی و با درخواست فدراسیون جهانی، تعلیق شده است. ما از شما خواستار همکاری با آقای صفایی برای برگزاری مجمع عمومی در اولین فرصت ممکن هستیم. مجمعی که تنها برنامه آن باید انتخابات رئیس جدید فدراسیون و هیئت مدیره باشد تا فدراسیون تیروکمان ایران اعتبار خود را بازیابد.

در ادامه این نامه نیز به اضطراری بودن شرایط با توجه به برگزاری مسابقات جهانی کالی در تابستان آیندهو مسابقات جایزه بزرگ تایلند به عنوان انتخابی مسابقات جهانی اشاره شده که به ورزشکاران ایرانی اجازه ماندن در جمع برترینهای جهانی رشته را می دهد.

فدراسیون جهانی طی این نامه تاکید کرده که در صورت پدیدار نشدن هیچ پیشرفتی در شرایط موجود تا ماه مارس میلادی، برای جایگزین کردن کشورهای دیگر تصمیم گیری می شود و یا به ورزشکاران ایرانی اجازه شرکت در مسابقات با پرچم فدراسیون جهانی را می دهند. این شرایط بسیار مایه تاسف و با برگزاری مجمع انتخابی قابل پیشگیری خواهد بود./آق



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار