برنامه "باز باران" به تهیه کنندگی امیر قمیشی و میثم تربیتی به مشکلات مدارس از جمله 6 ابتدایی می‌پردازد.

میثم تربتی یکی از تهیه کننده های این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در بخشی از این برنامه ارتباط مستقیمی با بیننده ایجاد می شود که آن ها به نوعی انتقادات و پیشنهادات پیرامون مدارس و .. را به برنامه  اعلام می کنند.
وی در ادامه گفت: این برنامه نگاهی به مشکلات مدارس در شهرستان ها و آموزش و پرورش دارد که در برنامه باز باران فرصتی را در اختیار مسئولان و افرادی که از آ‌ن ها انتقاد شده قرار می دهیم که در فواصل برنامه به صورت زیرنویس به ارائه این مشکلات خواهیم پرداخت.
تربتی علاوه بر حضور فردوس حاجیان از دیگر کارشناسان جدید در این برنامه خبر داد و  افزود: عبدالرحمن مصیبی، مستوره السادات مدرسی و محمدرضا محبت از جمله کارشناسانی هستند که هفته ای یک بار پیرامون تحول آموزش و پرورش، تحول کتب درسی، تالیفات کتب درسی به گفتگو می‌پردازند.
همچنین این کارشناسان در مورد مشکلات پایه 6 ابتدایی که امسال برای اولین بار در سیستم آموزشی کشور راه اندازی شده به نقد و بررسی می‌پردازند.
این تهیه کننده در مورد ویژگی های برنامه باز باران گفت: باز باران تنها برنامه ای مدرسه ای به شمار می رود که ویژه دانش آموزان بوده و آیتم های زنگ انشاء، زنگ گفتگو دو آیتم ویژه برای دانش‌ آموزان بوده هر هفته پیرامون موضوعی خاص به گفتگو می‌پردازند.
وی خاطرنشان کرد: موضوعاتی چون بحث امتحانات، روانشناسی خانه و مدرسه، برنامه ریزی و زمان بندی برای مطالعه و رعایت وضعیت روحی و روانی دانش آ‌موزان در خانواده در  ایام امتحانات از جمله مباحثی است که در این برنامه مورد بررسی قرار میگیرد.
وی خاطرنشان کرد: این برنامه با اجرای امیر قمیشی و مریم رخ فروز هر روز به جز جمعه ها با اجرای یکی از این مجریان در ساعت 19:20 دقیقه از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار