معاون وزیر خارجه اسراییل اعلام کرد که عقیده دارد اگر چاک هگل به عنوان وزیر دفاع امریکا برگزیده شود حتما از گستردگی روابط امریکا و اسراییل در حوزه های نظامی شگفت زده خواهد شد.

به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، معاون وزیر خارجه اسراییل اعلام کرد که عقیده دارد اگر چاک هگل به عنوان وزیر دفاع امریکا برگزیده شود حتما از گستردگی روابط امریکا و اسراییل در حوزه‌های نظامی شگفت‌زده خواهد شد.
 
بنا برگزارش خبرگزاری آلمان از تل آویو در روز 22 دی 1391، دانی ایالون معاون وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت چاک هیگل نامزد رئیس جمهور آمریکا برای تصدی سمت وزیر دفاع این کشور «فردی قابل احترام و منصف» است و به شراکت اسرائیل با آمریکا باور دارد.
 
 روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز جمعه به نقل از ایالون که در جمع یهودیان شهر نیویورک سخن می گفت نوشت: «به محض آن که هیگل وارد دفتر کارش در وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) شود، من اطمینان دارم او از گستردگی روابط بین اسرائیل و آمریکا در بخش دفاعی که برای هر دو طرف بسیار اهمیت دارد شگفت زده خواهد شد».
 
ايران هسته اي مي نويسد:  ایالون گفت هنگامی که سفیر اسرائیل در واشنگتن بود بارها با هیگل دیدار کرد و به رغم آن که دو طرف درباره همه چیز توافق نظر ندارند ولی می توان با او به تفاهم رسید.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار