مسجد الاقصي به يکي از عناصر مهم و تاثيرگذار در تبليغات انتخابات پارلماني رژيم صهيونيستي تبديل شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الاخباريه سوريه ؛ با تشديد رقابت انتخاباتي در اسرائيل هر يک از احزاب اين رژيم تلاش مي کنند وعده هاي جديدي را به يهوديان بدهند تا آراي بيشتري به دست آورند. 

بيشتر احزاب اسرائيلي با طرح ادعاي حق اين رژيم در مورد مسجدالاقصي به راي دهندگان اسرائيلي وعده مي دهند اجازه اداي مراسم ديني يهوديان در مسجد الاقصي را خواهند داد. اين احزاب وعده مي دهند طرح تقسيم مسجدالاقصي بين يهوديان و مسلمانان را مانند مسجد ابراهيمي در الخليل اجرا خواهند کرد. احزاب اسرائيلي در انتخابات کنست که بيست و دوم اين ماه برگزار خواهد شد، در مورد مسجدالاقصي و ديوار البراق وعده هاي مشابهي را مطرح مي کنند. 

بنيامين نتانياهو نخست وزير اسرائيل پيش از اين گفته بود در صورت رسيدن مجدد به نخست وزيري، زمينه آزادي اداي مراسم ديني يهوديان در مسجد الاقصي را فراهم خواهد کرد. هر يک از نامزدان اين انتخابات در پوسترهاي تبليغاتي خود از تصاوير ديوار البراق مسجدالاقصي استفاده مي کنند. اين در حالي است که يهوديان افراطي خواهان تخريب مسجدالاقصي و احداث معبد ادعايي هيکل به جاي آن هستند. 
برچسب ها: مسجد ، اسرائیل ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار