مدیر عامل باشگاه فوتسال شهید منصوری گفت: در صورتیکه هدف افتخاری از کاهش تعداد بازیکنان آزاد حمایت از جوانان باشد، با تصمیم وی موافق هستم.

اکبر تقوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:از قصد و منظور افتخاری از تصویب این قانون اطلاعی ندارم اما اگر بها دادن به فوتسالیست های جوان باشد، با نظر او موافقم و از این تصمیم حمایت می کنم.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر لیگ امید برگزار نمی شود، بازیکنان رده ی سنی جوان و امید بر اساس قانون فعلی از بین می روند و استعدادهایی که می توان تیم ملی را از یکنواختی نجات دهند، مورد توجه قرار نمی گیرند.

مدیر عامل باشگاه شهید منصوری اضافه کرد: این بحث که بازیکنان آزاد تیم ها کاهش داده شوند و تعدادی از جوانان نیز در لیست باشگاه ها قرار گیرند از زمان ترابیان مطرح بوده است. به طور حتم مسئولان، این قانون را به نفع فوتسال دانسته اند که آن را تصویب کرده اند. اما اگر هدف از این کار تنها کاهش جذب بازیکن از سوی باشگاه باشد درآینده به مشکل می خوریم زیرا در حال حاضر نیز بازیکنان حرفه ایی و شایسته ی زیادی به سبب کامل بودن لیست باشگاه ها بدون تیم مانده اند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جلساتی که به دلیل همفکری و تسریع در تصمیم گیری ها برگزار می شود می تواند پیامدهای مثبتی داشته باشد.امیدواریم تصمیماتی که در این محیط گرفته می شود به صلاح فوتسال باشد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار