کار فرهنگی و تبلیغی نیازمند به برنامه ریزی ها و پول های کلان نیست بلکه باید با اخلاق فرد اجین شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛ حجت الاسلام و مسلمین میر لوحی، استاد اخلاق صبح امروز در نشست مشترک معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها و نمایندگان وزیر در هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی که در سالن همایش های وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد طی سخنرانی گفت: شاید این طور برداشت شود که در فعالیت های فرهنگی هر چه بیشتر به ظواهر توجه شود تاثیر بیشتری دارد اما این را باید بدانیم که گاهی تشریفات و خرج پول تاثیر منفی دارد چنانچه خیلی از آثار معنوی با نخوردن بروز پیدا می کند.

وی افزود: کار فرهنگی و تبلیغی یک کثرت کمی نیست و تنها وقتی با اخلاق فرد اجین شود تاثیر گذار است، چنانچه نیازی به برنامه ریزی و پول های کلان در این امر وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین میر لوحی تصریح کرد: گاهی اثر خودداری کردن بیش از هزار فعالیت و کار است چنانچه گاهی سکوت یک فرد، تاثیر گذاری آن از سخن گفتن بیشتر است.

وی اظهار داشت: یکی از بزرگ ترین اجتماعات بشری حج است البته قصه اربعین امسال که حدود 22 هزار نفر وارد کربلا شدن یکی از اجتماعاتی است که اگر قرار بود از طرف سازمان و یا مدیریتی برگزار شود باید هزینه زیادی برای آن اختصاص پیدا می کرد و این در حالی است که این اجتماع به خاطر ایمان مردم برگزار شده و چنین صحنه باشکوهی را به وجود آورد./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار