اولين يادواره شهداي مخابرات و جنگال ارتش، صبح امروز با حضور جمعي از مقامات لشکري و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران اولین یادواره شهدای مخابرات و جنگال(جنگ الکترونيک) ارتش جمهوري اسلامي، صبح امروز در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی با حضور امیرسرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)، امیر سرتیپ "دادرس" فرمانده ستاد ارتش، امیر سرتیپ خلبان "شاه‌صفی" فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتيپ "ناصر آراسته" رئيس هيئت معارف جنگ شهيد سپهبد صياد شيرازي، حجت‌الاسلام و المسلمین "آل‌هاشم" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسئولان وزارت دفاع و سپاه پاسداران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم به اهمیت مخابرات در جنگ اشاره کرد و گفت: در سال‌های دفاع مقدس هیچ عملیاتی بدون ارتباط شکل نمی‌گرفت، بنابراین می‌توان گفت که در هر برگ از افتخارات دفاع مقدس، مخابرات جایگاه اساسی داشته است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تاکید کرد: دشمنان نظام در آستانه انتخابات ریاست جمهوری راهبردهای مختلفی از جمله تشدید فشارها، بحرانی جلوه دادن کشور، القای یاس و ناامیدی، انتشار شایعات، فضا سازی ناحق و طرح شبهه در سلامت انتخابات را که ادامه همان فتنه دشمنان است دنبال می‌کنند.




همچنین امیر سرتیپ دوم عسگری معاون فاوای ارتش، در این یادواره به تشریح اقدامات فاوای ارتش در دوران دفاع مقدس پرداخت.

از دیگر سخنرانان این مراسم، امیرسرتیپ آراسته بود که به ذکر خاطراتی از دفاع مقدس پرداخت.

امیر سرتیپ آراسته گفت: باید شهیدان مخابرات را شهیدان سامانه فرماندهی بمانیم چون بدون مخابرات، فرمانده سامانه ندارد و از طرفی هم مخابرات بدون فرماندهی نقشی ندارد.

وی همچنین گفت: فتح سوسنگرد بعد از فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) مرهون کار مخابراتی حضرت آقا است.

امیر‌سرتیپ پوردستان نيز در جمع اصحاب رسانه حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.



وی از رونمایی سامانه کنترل آتش EFSC3 خبر داد و گفت: یکی از عرصه‌هایی که امروز روی آن کار می‌کنیم بی‌سیم‌های جهش فرکانس است که پیشرفت‌های خوبی را در آن داشته‌ایم و تمامی یگان‌ها نیز به آن مجهز شده‌اند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار