پنجمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین با حضور متخصصانی از کشورهای ترکیه، مصر، اتریش و هلند از امروز 26 آغاز و تا 29 دی ماه ادامه خواهد داشت.

دکتر وجگانی رئیس جامعه علمی علوم آزمایشگاهیان کشور در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: پنجمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین با حضور متخصصانی از کشورهای ترکیه، مصر، اتریش، هلند و دکتر محمد علی عتف معاون آموزشی وزارت بهداشت دکتر سید حسن امامی رضوی، معاون درمان وزارت بهداشت، دکتر محمد حسین نیکنام مشاور وزیر در امور بین الملل برگزار می شود.

وی  خاطر نشان کرد: این کنگره دارای 15 امتیاز بازآموزی برای رشته های مرتبط و متخصصین و دکتری علوم آزمایشگاهی و آسیب شناسی است.


وی تصریح کرد: از محورهای پنجمین کنگره بین المللی آزمایشگاه و بالین اختلالات خونی، سرطان و آزمایشگاه تشخیص طبی بیماری های عفونی و آزمایشگاه تشخیصی، مدیریت راهبرد ها در آزمایشگاه تشخیص طبی و بالینی آموزش و پژوهش تولید و تجاری سازی و مشکلات رایج تشخیصی اشاره کرد .

وی افزود: این کنگره مقاله محور نیست بلکه در آن 18 پانل تخصصی با موضوعات پژوهش و تولید در حوزه های پیوند استخوان و پیوند اعضا در آن بررسی خواهد شد./ع2
برچسب ها: آزمایشگاه ، بالین ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار