دیدار دبیر جشنواره فیلم فجر با آیات عظام در جهت بهبود جشنواره و گسترش همکاری سینماگران با روحانیون بوده است.

یزدان عشیری، مدیر روابط عمومی جشنواره سی و یکم فیلم فجر، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص محتوای دیدار محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره فیلم فجر با حجت الاسلام حاج نبوی، معاون تبلیغاتت حوزه علمیه  گفت: صبح روز سه شنبه محمدرضا عباسیان دبیر جشنواره فیلم فجر به همراه جمعی اعضای شورای برگزاری جشنواره از جمله عباس اسدالهی و جمعی از همکاران ستاد برگزاری برای تشکیل جلسه ای مشترک با حج الاسلام حاج نبوی به قم سفر کردند. 
وی ادامه داد: در این جلسه افرادی چون حجت الاسلام حسین ملا نوری( قائم مقام تبلیغات حوزه)، حجت الاسلام اسماعیلی (مدیر کل رسانه های حوزه علمیه کشور) و برخی از کارشناسان و روحانیون حضور داشتند.
 عشیری عنوان کرد: عباسیان دبیر جشنواره در این دیدار با گزارشی از روند برگزاری جشنواره و جهش و تحولات این دوره در خصوص پیرامون محورهای برگزاری باشکوه تر جشنواره و ارتقای سطح کیفی بحث و تبادل نظر کردند. 
وی تأکید کرد: این اتفاق دامنه همکاری سینماگران را با روحانیون گسترش می دهد و با توجه به حجم بالای فیلم های دینی و اخلاقی، همکاری آنها کمک بسیار زیادی به گسترش مفاهیم دینی و تقویت نظری و تحلیلی فیلم های خواهد کرد.
عشیری در ادامه برنامه سفر عباسیان به قم اظهار داشت: علاوه براین نشست، دبیر جشنواره دیداری با چند تن از علما و مراجع داشتند که می توان به آیت الله عظمی علوی گرگانی و آیت الله سبحانی اشاره کرد. 
وی در ادامه صحبت هایش به نمایش فیلم های خارج از مسابقه متذکر شد: عنوانی به نام بخش خارج از مسابقه نخواهیم داشت و مطابق با آیین نامه و بنابر تقاضای تعدادی از تهیه کنندگان، شورای برگزاری جشنواره برخی از فیلم ها را به صورت غیر مسابقه ای و یا غیر روابطی به نمایش خواهد گذاشت. 
عشیری در پایان خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی و براساس نمایش فیلم های غیر مسابقه ای هیچ گونه جدول نمایشی برای این فیلم منتشر نخواهد شد و به زودی اسامی این فیلم ها معرفی می شود. /ص
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار