مسابقات لیگ برتر آقایان از این هفته پیگیری می شود و تیم ها در هفته دوازدهم به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ،‌رقابت های لیگ برتر مردان که در هفته گذشته به دلیل همزمانی با تعطیلات رسمی برگزار نشد از این هفته انجام می شود و تیم های شرکت کننده در این مسابقات طی روزهای 28.30 دی به رقابت خواهند پرداخت.

در ادامه گزارش آمده است: در ادامه این دیدارها روز پنج شنبه 28 دی یک دیدار در سبزوار صورت می گیرد و طی آن نماینده این شهرستان به مصاف نیروی زمینی تهران می رود تیمی که در کورس قهرمانی قرار دارد و یکی مدعیان این فصل لیگ می باشد.

بر اساس این گزارش: روز جمعه 29 دی در آذربایجان غربی،‌ثامن الحجج مشهد میهمان شهرداری ارومیه است، کاسپین قزوین رودروی شهرداری تبریز می ایستند و دربی کرمان بین تیم های ستاره فروغ کویر و صنعت مس به میدان می روند و روز شنبه 30 دی آخرین دیدار در هفته دوازدهم بین تیم های فولاد مبارکه سپاهان که هم اکنون در صدر جدول قرار دارد و یکی دیگر از مدعیان لیگ می باشد به دیدار هپکوی اراک می رود.

این گزارش می گوید: هم اکنون تیم فولاد مبارکه سپاهان با 20 امتیاز تفاضل بالا در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و ثامن الحجج مشهد وسبزوار به ترتیب با 20.18 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند البته نماینده سبزوار یک بازی کمتر نسبت به سایر رقبا دارد.

در ادامه گزارش یادآور می شود: رقابت های سوپر لیگ بانوان نیز همانند لیگ آقایان به خاطر مقارن شدن با تعطیلات رسمی هفته گذشته برگزار نشد این هفته انجام می شود و 8 تیم حاضر در این فصل در هفته هفتم به میدان می روند.

گزارش دیگر می گوید: تمامی بازیهای این هفته سوپر لیگ راس ساعت 10 صبح روز جمعه 29 صورت می گیرد و تیم های شرکت کننده در شهرهای مختلف کشور به مصاف هم می روند.

این گزارش اضافه می کند: در جدول رده بندی این رقابتها تیم ثامن الحجج سبزوار با 12 امتیاز از6 برد در صدر جدول قرار دارد و تیم های شهید شاهرخ شکوهی کردستان با 10 امتیاز و 5 برد و بیمه رازی با 4 برد و 8 امتیاز عنوانهای دوم و سوم را به خود اختصاص می دادند.
در پایان این گزارش خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه ریزی فدراسیون لیگ آقایان و سوپر لیگ بانوان باید در اسفند ماه سال جاری به پایان برسد و پرونده این مسابقات بسته شود تا برای فصل بعدی برنامه ریزی شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار