عضو هیئت رئیسه فوتسال گفت: از زمان ترابیان نیز با طرح مسئله کاهش ظرفیت بازیکنان آزاد مخالف بودم در جلسه ای با سرپرست کمیته داریم مخالفت دوباره خود را با این قانون اعلام می کنم.

کریم منصوری عضو هیئت رئیسه فوتسال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از جریان تثبیت قانون کاهش بازیکنان آزاد باشگاه ها اطلاعی نداشتم تاکنون کسی در مورد این موضوع با من صحبتی نکرده است این بحث در زمان ریاست ترابیان مطرح شد که همان روز من مخالفت شدیدم را با این موضوع اعلام کردن و پس از آن بحث دیگری در این مورد نشد.

وی افزود: جلسات مدیران و مسئولان فوتسال با افتخاری دوباره در ماه انجام می شود تا تصمیمات نهایی با مشورت همه افراد صورت بگیرد نه اینکه شخصی از تصویب یک قانون بی اطلاع باشد.

منصوری ادامه داد: جریان جلسه ای که روز یکشنبه با سرپرست کمیته فوتسال خواهیم داشت مخالفت شدید خودم را دوباره اعلام می کنم بازیکنان آزاد باشگاه ها نباید کاهش پیدا کند معتقدم این تعداد باید به 18 نفر برسد تا بازیکنان حرفه ای فوتسال بدون تیم نمانند تصمیمات ما باید در جهت ارتقا سطح حرفه ای این ورزش باشد نه ناکارآمدکردن آن، نظرات کارشناسانه اجازه اجرایی شدن این قانون را نمی دهد./آق

برچسب ها: منصوری ، فوتسال ، افتخاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار