تيم اتومبيل‌راني ريس خوزستان در مسابقات قهرماني كشور كه 29 دي‌ماه در پيست آزادي تهران برگزار مي‌شود، شركت مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، حسين عباسي، دبير هيات اتومبيل‌راني و موتورسواري استان اظهاركرد: علي ضميري و رضا غريب‌پور دو نماينده خوزستان هستند كه در كلاس 1600 سي‌سي به اين مسابقات اعزام مي‌شوند.

 

وي افزود: اين مسابقات در كلاس‌هاي 1400، 1600 و 1800 سي‌سي انجام مي‌شود و به دليل اين‌كه ما در كلاس 1600 سي‌سي به طور تخصصي كار مي‌كنيم، فقط در اين كلاس‌، نفر اعزام خواهيم كرد.

 

دبير هيات اتومبيل‌راني و موتورسواري استان عنوان‌كرد: باتوجه به اين‌كه در استان پيست اتومبيل‌راني وجود ندارد و يك ورزشكار بايد با تمرين خود را آماده كند، نفرات‌مان را زودتر به تهران اعزام مي‌كنيم تا تمرينات خود را انجام دهند و براي شركت در مسابقه آمادگي داشته باشند.

 

وي بيان‌كرد: علي ضميري از اتومبيل‌راناني است كه مرتب در مسابقات شركت مي‌كند و از تجربه كافي برخوردار است. در مسابقات پيش رو نيز اگر خودروي وي دچار نقص فني نشود، انتظار كسب مقام داريم. غريب‌پور نيز نخستين بار است كه در مسابقات كشوري شركت مي‌كند و هدف ما از اعزام وي، كسب تجربه براي اعزام به دوره‌هاي بعدي مسابقات است.

 

دبير هيات اتومبيل‌راني و موتورسواري خوزستان در پايان يادآورشد: پيست موقت موتوركراس شهداي خوزستان در منطقه پرديس اهواز در حال بازسازي است. اين پيست مطابق با استانداردهاي روز و بين‌المللي بازسازي مي‌شود و فكر مي‌كنم 10 تا 15 روز ديگر آماده بهره‌برداري باشد./ع


برچسب ها: اعزام ، اتومبیلران ، کشوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.