عضو کميسيون آموزش و تحقيقات مجلس از حضور حاجي‌بابايي، وزير آموزش و پرورش براي بررسي موضوع تعطيلي پنج‌شنبه‌ها در مدارس، در جلسات هفته آتي اين کميسيون خبر داد.

"قاسم جعفري" نماينده مردم بجنورد، جاجرم، مانه و سملقان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، از حضور "حاجي‌بابايي"، وزير آموزش و پرورش در جلسات هفته آتي اين کميسيون خبرداد و گفت: موارد مختلفي در حوزه آموزش و پرورش مطرح است که در اين نشست اين مسائل مطرح خواهد شد.

وي در ادامه افزود: يکي از اين مسائل، مربوط به "تعطيلي پنج‌شنبه‌هاي  مدارس" است که مطالبه ما آن اين است که يک کار پژوهشي و علمي در اين مسئله انجام شود و  روشن شود که آيا تعطيلي پنج‌شنبه‌ها به نفع دانش‌آموزان، معلمين و جامعه است يا خير؟

عضو کميسيون آموزش و تحقيقات ادامه داد: اگر در اين مسئله پشتوانه علمي داشته باشيم، به دغدغه مردم در اين مسئله قطع‌تر پاسخ داده مي‌شود و در غير اين صورت اگر اين موضوع پشتوانه علمي و پژوهشي نداشته باشد بايد به گونه ديگري درباره آن تصميم گيري شود.
 
انتهاي پيام/

 

برچسب ها: کمیسیون ، مدارس ، پنجشنبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۸ دی ۱۳۹۱
تعطيلي پنجشنبه ها باعث شده يك ساعت به برنامه روزهاي ديگر افزوده شود كه ان كار باعث خستگي دانش آموزان ميشود اما به نفع معلمان است
آخرین اخبار