سرمربی تیم بسکتبال مهرام پس از باخت فنی تیمش مقابل همیاری زنجان گفت: شاید بعد از این جریانات به خانه برگردم، وقتی در این شرایط هیچ احترامی به من و تیمم نمی گذارند، چرا بمانم؟

مهمد بچیروویچ که با تصمیم خود مبنی بر بیرون کشیدن تیم از زمین باعث باخت فنی مهرام مقابل همیاری شد، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اشاره کرد: داوری در این دیدار به طور یکسان برای دو تیم عمل نکرد. نمی فهمم در ایران چطور بازیکن ملی حمایت نمی شود که بازیکن ملی پوشم می گوید دیگر برای تیم ملی بازی نمی کنیم! صمد و مهدی چنین تصمیمی دارند. شاید من هم به خانه ام برگردم. در شرایطی که به خودم و تیم هیچ احترامی نمی گذارند، چرا بمانم؟

وی در پاسخ به اینکه وضعیت تیم باشگاهی و داوری های داخلی چه ارتباطی به بحث ملی دارد؟ گفت: به هر حال در تمام کشورها بازیکنان ملی خود را در داخل حمایت می کنند اما در ایران فقط بازیکنان بزرگ حمایت می شوند که حریف را می زنند.

سرمربی مهرام در مورد قانون باخت فنی در صورت خروج از زمین و آگاهی نداشتن از این قانون تاکید کرد: ما برای قانون بسکتبال بازی نمی کنیم، برای آن سه نفر داخل زمین ( داوران ) هم بازی نمی کنیم./آق
برچسب ها: بچیروویچ ، بسکتبال ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار