سرهنگ همت زاده، از دستگيري يک سارق خودرو در آزادگان خبر داد و گفت:" اين متهم در حال سرقت خودرو بود که ماموران رسيده و او را دستگير کردند.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  سرهنگ ناصر همت زاده، فرمانده يگان انتظامي و اجراييات پليس تهران بزرگ، ضمن اشاره به دستگيري يک سارق خودرو در محدوده پارک آزادگان گفت:" اين متهم هنگام سرقت خودرو با حضور پليس ناکام ماند.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" شب گذشته يکي از تيم هاي گشت انتظامي اين يگان براي سرکشي و بازديد از حوزه استحفاظي خود به محدوده پارک آزادگان اعزام شده و اقدام به گشتزني کردند.
 
وي ادامه داد:" ماموران در حال انجام وظيفه بودند که در بخش از پارک مذکور متوجه رفتارهاي مشکوک مردي در کنار يک خودرو شده و با کمي دقت متوجه شدند اين فرد در حال کلنجار رفتن با در و قفل اين خودرو سواري است.
 
سرهنگ همت زاده بيان داشت:" بر همين اساس، ماموران به وي نزديک شده و درست زماني که اين فرد با ديدن ماموران سعي داشت از محل بگريزد، او را بازداشت کرده و پس از يافتن مالک خودرو که در همان محل سکونت داشت، به کلانتري منتقل کردند.
وي عنوان داشت:" متهم که "مهدي" نام داشت، در کلانتري 167 دولت آباد، به جرم خود مبني بر سرقت خودرو اعتراف و عنوان داشت که قصد سرقت خودروي مذکور را داشته است که با حضور گشت انتظامي پليس ناکام مانده است.
 
سرهنگ همت زاده اظهار داشت:" با اين تفاسير متهم پس از اقرار به سرقت خودرو جزييات اين سرقت را عنوان و پس از تاييد گفته هايشان در پرونده براي سير مراحل قضايي با شکايت مالک خودرو به دادسرا معرفي شد./ل
برچسب ها: پلیس ، سارق ، خودرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار