اداره زيبا سازي حوزه معاونت امور شهر و فضاي سبز منطقه 6 از احداث آبنماي پرتابل پويا در بلوار کشاورز تقاطع خيابان قدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، شهرامي‌فر با اعلام اين خبر افزود: به منظور زيبا سازي فضاي شهري، اداره زيبا سازي حوزه معاونت امور شهري و فضاي سبز منطقه اقدام به احداث آبنماي پرتابل پويا به ابعاد  در 2 متر با 29 فواره کرده است.
وي در ادامه تصريح کرد: در اين آبنما با استفاده از نورافکن‌هاي LED با پرتو نوري 256 رنگ امکاني را فراهم شده است تا با بازي همگون آب و نور کنار يکديگر، علاوه بر حفظ ارزش و قدمت اين مکان، پويايي خاص را ايجاد نمايد.
شهرامي‌فر در ادامه اظهار داشت: در اين آبنما سرعت تغيير حرکت آب مي‌تواند متناسب با فضا و يا مناسبت‌هاي ملي و مذهبي با اجراي ده‌ها حالت موزون آب و نور اجرا گردد که باعث آرامش و شادابي عابرين مي‌شود.
* اجراي نقاشي ديواري در شهرک والفجر
شهرامي‌فر همچنين از اجراي طرح ماندگار نقاشي ديواري با استفاده از کاشي شکسته در شهرک والفجر خبر داد.
وي در ادامه عنوان داشت: به منظور زيبا سازي فضاهاي شهري و رفع آلودگي بصري، اداره زيبا سازي حوزه معاونت امور شهري و فضاي سبز منطقه اقدام به اجراي طرح ماندگار نقاشي ديواري با موضوع محراب در شهرک والفجر بر روي ديوار مقابل مسجد نموده است.
* اجراي نقاشي ديوار در زير گذر سعدي
شهرامي‌فر همچنين در ادامه از اجراي عمليات نقاشي ديواري در محدوده زير گذر سعدي، تقاطع خيابان انقلاب خبر داد.
وي در ادامه تصريح کرد: در راستاي ضرورت زيبا سازي فضاهاي شهري و به منظور آرامش بصري شهروندان و همچنين هويت بخشي محلات، اداره زيبا سازي منطقه اقدام به اجراي عمليات نقاشي ديواري در محدوده زير گذر سعدي تقاطع خيابان انقلاب به متراژ تقريبي 700 متر مربع نموده است.
شهرامي‌فر با اشاره به ديگر اقدامات زيبا سازي صورت پذيرفته خاطر نشان کرد: از ديگر اقدامات صورت پذيرفته شده نورپردازي تنديس شهيد جان آرا در محل تقاطع شهيد گمنام خيابان جهان آرا بوده است./ل
برچسب ها: نصب ، آبنمای ، پرتابل ، پویا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.