جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه در مشهد گفت: جمهوری اسلامی ایران دشمنان و معاندان را مایوس کرده است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی امروز در یادواره سرداران شهید شریفی و ابراهیمی از فرماندهان خراسانی در دفاع مقدس افزود: شهیدان با این روحیه از هیچ مشکلی هراس نداشتند، با توکل بر خدا و با تاسی از اهل بیت(ع) برای رفع تنگناها سعی فراوانی داشتند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرد: شهیدان این اعتقاداتشان را از تعالیم ائمه معصومین (ع) گرفته بودند و به تجربه‌های با ارزشی تبدیل کردند.

وی تاکید کرد: شهدا و از جمله فرماندهان شهید جنگ تحمیلی با برخورداری از روحیه بن‌بست‌ شکنی و خستگی ناپذیری با تدبیر خاص برای رفع مشکلات مختلف راه حل متناسب با آن را پیدا و برای مرتفع کردن مشکلات تلاش می کردند.

قاآنی تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی بعد از پیروزی انقلاب تاکنون با الهام از این فرهنگ و رشادت خستگی ناپذیر در مقابل تحریم ها و مشکلاتی که دشمنان برای ما ایجاد کردند، سربلند بیرون آمده و معاندان را مایوس کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: کشور ما تحت فشارها و دشمنی دشمنان به این جایگاه ممتاز در زمینه های گوناگون در دنیا دست‌یافته و مسیر عزت را با اقتدار سپری می‌کند.

وی اظهار کرد: ملت ایران این مسئله را به خوبی درک می کنند که دشمنان برای ضربه زدن به این نظام همه تلاش خود را صرف تهاجم فرهنگی و جنگ اقتصادی و تشدید تحریم ها علیه کشورمان کرده و تنها راه برون رفت از مشکلات تاسی به روحیه ایثار و از خودگذشتگی است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: شجاعت شهید نظرنژاد، اخلاص شهید ابراهیمی و قدرت نظامی شهید شریفی راهگشای عملیات‌ها در هشت سال دفاع مقدس بود.


برچسب ها: جانشین ، فرمانده ، نیروی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.