نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد گفت: فتنه گران سال 88، باید از آنچه انجام داده اند، توبه كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام محمدعلی نكونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهركرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: عده ای به دنبال تطهیر كردن فتنه گران می باشند، اما فتنه گران قابل تطهیر نیستند.

وی تصریح كرد: فتنه گران باید از آنچه انجام داده اند توبه كنند و به دامان ملت بازگردند.

خطیب جمعه شهركرد، درباره انتخابات سال آینده گفت: در جمهوری اسلامی ایران بیش از سه دهه است انتخابات برگزار شده است و انتخابات گذشته، چراغ راه آینده است.

به گفته وی؛ انتخابات گذشته با حضور حماسی مردم برگزار شده است و حضور حماسی مردم تمام تهدیدات دشمنان را نقش بر آب ساخت.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد یادآور شد: هر انتخابات، تحلیل خود را دارد و انتخابات گذشته چراغ روشنی برای انتخابات آینده می باشد.

نكونام یادآور شد: انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، با رأی مستقیم مردم صورت می گیرد و این نشان می دهد كه مردم در سرنوشت جامعه خویش نقش دارند.

خطیب جمعه شهركرد، بیست و نهم دی ماه؛ روز غزه و مقاومت را یادآور شد و گفت: جبهه مقاومت در جهان بر علیه استكبار شكل گرفته است.

نكونام گفت: اگر چه غزه منطقه ای كوچك است اما مقاومت مردم غزه در برابر رژیم اشغالگر قدس باعث شد این منطقه كوچك نماد مقاومت در بین گروه های فلسیطنی باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد، به سالروز امامت بقیه الله الاعظم (عج) اشاره كرد و گفت: ولی فقیه، نایب امام زمان (عج) است و ایران اسلامی به بركت مقام معظم رهبری، امروز یكی از كشورهای تاثیر گذار است./س

برچسب ها: فتنه ، انتخابات ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.