مدیرکل جهاد کشاورزی استان اردبیل از تخصیص اعتباری 15 الی 20 میلیارد ریالی برای خرید ادوات و تجهیزات کشاورزی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / عادل عبدایمانی در حاشیه جلسه توسعه کشاورزی استان افزود: این اعتبار برای تجهیز شرکتهای مکانیزه فعال در زمینه کشاورزی استان در نظر گرفته شده است.

وی پرداخت این تسهیلات را در راستای روند مکانیزه شدن بخش کشاورزی استان اردبیل و با بیان اینکه این امتیازات می تواند این روند را تسریع بخشد، یادآور شد: تسهیلات پرداختی به این بخش با سود 10 درصد محاسبه خواهد شد.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان با اشاره به تسهیلات هزار و 320 میلیارد ریالی در نظر گرفته شده در بخش توسعه کشاورزی استان تصریح کرد: از این تسهیلات نیز تاکنون 800 میلیارد ریال پرداخت شده که 60 درصد اعتبارا اختصاصی را شامل می شود.

وی با بیان فرصت اندک باقی مانده به زمان پرداخت این اعتبارات خواستار تسریع در پرداخت آن از سوی بانکهای عامل شد.

عبدایمانی همچنین از تصویب 258 طرح توسعه کشاورزی با اعتبار زیر 500 میلیون ریال در استان خبر داد و یادآور شد: این طرحها طی دو هفته گذشته توسط کارگروه های شهرستانها مصوب و به بانکها معرفی شده اند.

وی احداث و توسعه باغ با بیش از 13 درخواست، پرورش گاو شیری 14 مورد، پرورش زنبور عسل با هشت مورد درخواست، پرورش ماهی یک مورد، خرید ادوات کشاورزی 188 مورد، پروار بندی گوساله و بره، پرورش مرغ گوشتی و... را از جمله این طرحها برشمرد/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.