دو زورگیر که در حال زورگیری از یک راننده ی تاکسی بودند، با هوشیاری و درایت ماموران پلیس پایتخت به نیت خود نرسیدند.

سر کلانتر هفتم پلیس پایتخت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران این کلانتری با گشت زنی های مستمر خود می کوشند تا با حضور خود در بین شهروندان اجازه هیچ گونه فعالیتی را به زورگیران و مجرمان ندهند.

سرهنگ علی اکبر سلیمانی در ادامه اظهار داشت: در این خصوص ماموران واحد گشت خودرویی در ساعت 22:30 دقیقه در حین گشت زنی در محدوده ی شهرک وصال خیابان مهرآبادی در یک کوچه تاریک مشاهده می کنند که یک دستگاه خودروی تاکسی سبز رنگ به صورت مشکوکی پارک شده است.

وی افزود: ماموران جهت بررسی بیشتر به محل مراجعه و مشاهده کردند که 2 نفر یک یکی در صندلی جلو و نفر دوم در صندلی عقب نشسته و از پشت دهان راننده را گرفته که راننده به محض مشاهده واحد گشت شروع به کمک خواستن نموده و با نزدیک شدن واحد گشت فردی که راننده را گرفته بود اقدام به فرار کرد که بلافاصله با عکس العمل سریع واحد گشت دستگیر شد.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: سپس راننده به هویت قدرت الله اظهار داشت که من این دو نفر را از چهار راه مولوی به عنوان مسافر سوار کردم که در خیابان مهرآبادی فردی که در صندلی عقب نشسته بود با اشاره به همدست خود شروع به گرفتن دهان من به حدی که نزدیک به خفه شدن بودم نمود.

سرهنگ سلیمانی خاطر نشان کرد: پس از انتقال متهمان به کلانتری در بازجویی اولیه خود به نام های مهدی و سعادت معرفی نمودند و معترف صریح زورگیری خود شدند.

لذا پس از تشکیل پرونده جهت بررسی بیشتر و تحقیقات تکمیلی بنا به دستور مقام قضایی متهم در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی فرماندهی تهران بزرگ قرار گرفت./ز

برچسب ها: زورگیری ، راننده ، سرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار