معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت : با تدابیر انجام شده تا 18 ماه آینده خراسان جنوبی با کمبود اقلام مورد نیاز و ضروری مواجه نیست و اقلام مورد نیاز مردم تامین شده است.

 

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران بیرجند؛علیرضا کفاشی افزود: در این راستا روغن مورد نیاز، نهاده های دامی از جمله ذرت، جو، سویا، کنسانتره و... در شبکه توزیع قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بالغ بر 900 تن برنج تایلندی طی دو ماه گذشته با قیمت هر کیلویی 700 تومان در شبکه توزیع بازار قرار گرفته است، افزود: خرید این برنج از سوی مرد م با استقبال خوبی مواجه شده است.

کفاشی همچنین از ذخیره سازی 800 تن مرغ از واحدهای تولید استان خبر داد و گفت: با ذخیره سازی این میزان مرغ تا شش ماه آینده استان با کمبود مرغ مواجه نخواهد بود.

و ی با بیان اینکه همچنین خراسان جنوبی تولید کننده تخم مرغ بوده و به سایر استانها همجوار و کشور همسایه نیز صادر می کند، افزود: این استان در زمینه تامین تخم مرغ با محدودیت مواجه نیست.

کفاشی همچنین به تامین مرکبات و میوه تربار مورد نیاز مردم در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در این زمینه 500 تن سیب و 500 تن پرتغال از 25 اسفندماه وارد شبکه توزیع مردم خواهد شد.

کفاشی ادامه داد: همچنین حدود 100 تن عدس با قیمت دو هزار و 700 تومان برای شبکه توزیع پیش بینی شده است./س

برچسب ها: ذخیره ، مرکبات ، عید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.