مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: ما تیمی قوی با بازیکنان قدرتمند داریم و دلیل موفقیت تیم ما در مسابقات همین بازیکنان و کارگروهی است.

سید مهدی سید صالحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: امیدوارم در ادامه مسابقات اسیر حواشی لیگ نشویم و غرور پیروزی های اخیر ناکاممان نگذارد چراکه از نظر فنی مشکلی نداریم.

مهاجم تيم فوتبال تراکتورسازي ادامه داد: دوست داریم تراکتورسازی در پایان فصل در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد البته در رسیدن به این هدف رقیبان زیادی داریم ولی به دیگران کار نداریم و فقط برای رسیدن به جایگاه خود تلاش می کنیم.

سید صالحی با اشاره به گلزنی های اخیرش گفت: با جان و دل برای تراکتورسازی گل می زنم ولی آقای گلی در سرم نیست به موفقیت تیمم فکر می کنم اگر به عنوان مهاجم این تیم گل های زیادی بزنم و تیمم را موفق کنم می توانم به آقای گلی هم برسم.

وي افزود: از تمام همبازیانم به خاطر حمایتشان تشکر می کنم از بازیکنان اصلی به خاطر عملکرد خوب و موقعیت گلزنی که برای من ایجاد می کنند سپاسگذارم و نیمکت نشینان هم به خاطر روحیه ای که به من می دهند متشکرم!

سيدصالحي ادامه داد: مردم تبریز عاشق فوتبال هستند ما هم با حضور آنها در استادیوم های سراسر کشور انرژی می گیریم امیدوارم در پایان فصل آنها را راضی کنیم و بتوانیم به این شیوه از زحماتشان تشکر کنیم./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار